باید از زبان هنر برای نشان دادن عمق فاجعه منا استفاده کنیم
باید از زبان هنر برای نشان دادن عمق فاجعه منا استفاده کنیم

خواننده اثر «حج ناتمام» با بیان این که همه مسلمانان جهان باید از توان و هنر خود در جهت محکوم کردن آل سعود در اداره حرمین شریفین استفاده کنند، از عرضه این اثر در بازار خبر داد.

حسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد فاجعه منا، اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم که مسلمانان جهان باید از توان و هنر خود در جهت محکوم کردن آل سعود و بی کفایتی آن ها در اداره حرمین شریفین استفاده کنند.

وی افزود: عمق فاجعه منا آن قدر زیاد است که باید از زبان هنر برای نشان دادن آن استفاده کنیم.

این خواننده جوان انقلابی به سخنان مقام معظم رهبری درباره فراموش نکردن این فاجعه مصیبت بار، اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی فاجعه بسیار تلخ منا را از جمله امتحانات الهی عنوان و از سکوت دولت ها به خصوص دولت های غربی و سازمان های مدعی حقوق بشر در مقابل این مصیبت عظیم انتقاد کردند.

رضایی با تاکید بر این که تمام اقشار جامعه باید از هر موقعیت و توانی که دارند در جهت زنده نگه داشتن این فاجعه تا خون خواهی از رژیم آل سعود استفاده کنند، یادآور شد: در همین رابطه بنده نیز به عنوان فردی از جامعه مسلمانان ایران اسلامی از هر آن چه در اختیار دارم در راستای منویات مقام معظم رهبری استفاده می کنم و خدا را شاکرم در این زمینه اثری را با عنوان «حج ناتمام» با موضوع  فاجعه منا، آهنگسازی و تنظیم احسان غلام نژاد و شعر حسین صیامی منتشر و روانه بازار موسیقی کرده ام.

این خواننده انقلابی نسل جوان کشور با تاکید بر این که این راه ادامه دارد، اظهار داشت: همان طور که پیش از این در خصوص ارائه اثری ارزشی و درخور توجه در عرصه موسیقی وعده داده بودم به حمد خداوند متعال این امر محقق شد و امید می رود در کنار استقبال، اثری تاثیرگذار باشد.

پیش از این، حسن رضایی اولین ترانه خود را با نام «پابوس» پیشکش ساحت مقدس امام هشتم روانه عرصه موسیقی کرده بود. این آهنگ با آهنگسازی سینا دستخوش، تنظیم محمد عباسی و با اهتمام بشیر بی آزار منتشر شده است.

وی همچنین همزمان با روز خبرنگار دومین اثر خود را با عنوان «قصه کبوتر» با آهنگسازی علی رضا بیرانوند، تنظیم احمد معصومی، شعر حسین صیامی و با همکاری انجمن روزنامه نگاران مسلمان و سازمان بسیج رسانه با حضور عزت الله ضرغامی؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به خبرنگاران به ویژه شهیدان عرصه رسانه تقدیم کرده بود.

انتهای پیام