برنامه ششم توسعه در حوزه فرهنگی امیدوارکننده است
برنامه ششم توسعه در حوزه فرهنگی امیدوارکننده است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شواری اسلامی، برنامه ششم توسعه در این بخش را امیدوارکننده توصیف کرد. به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، علیرضا ابراهیمی عنوان کرد: برنامه ششم توسعه که دولت به مجلس ارائه کرد، حدود ۳۵ ماده داشت که در حد خیلی کمی به حوزه فرهنگ به عنوان مبنای کشور و یکی از […]

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شواری اسلامی، برنامه ششم توسعه در این بخش را امیدوارکننده توصیف کرد.

به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، علیرضا ابراهیمی عنوان کرد: برنامه ششم توسعه که دولت به مجلس ارائه کرد، حدود ۳۵ ماده داشت که در حد خیلی کمی به حوزه فرهنگ به عنوان مبنای کشور و یکی از اصولی که رهبری به آن توجه کرده بودند پرداخته بود.

او ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی،‌ پیشنهادات زیادی مطرح شد؛ دستگاه‌های مختلف فرهنگی را خواستیم، با آن‌ها صحبت کردیم و نظراتشان را درباره برنامه ششم توسعه جویا شدیم. بخشی از پیشنهادات اضافه شده و هرچند به نقطه مطلوبِ مطلوب نرسیدیم اما برنامه ششم بهتر شده و امیدوارکننده است. امید داریم کمیسیون تلفیق، این موارد را تصویب کند و به صحن علنی مجلس بیاید؛ ما هم در صحن دفاعیات خود را ارائه خواهیم داد.

ابراهیمی تاکید کرد: برنامه ششم، امیدوارکننده است؛ ما نسبت به این موارد رضایت داریم البته می‌شد بهتر هم عمل کرد اما با توجه به فرصت و پیشنهاداتی که داشتیم رضایت‌بخش است. امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را در حوزه فرهنگ نسبت به مردم انجام دهیم.

او درباره بحث‌های مالی اجرای برنامه ششم ابراز امیدواری کرد که در آینده گشایش‌های مالی صورت گیرد و مشکل اعتباری و مالی برنامه ششم حل شود.