واکنش چهره‌ها به درگذشت دوچرخه‌سوار پارالمپیکی +اینستاپست
واکنش چهره‌ها به درگذشت دوچرخه‌سوار پارالمپیکی +اینستاپست

در پی حادثه تلخ فوت رکاب‎زن پارالمپیکی ایران، چهره‌های مطرح کشور با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درگذشت این ورزشکار را تسلیت گفتند.

به گزارش یوپنا، بهمن گلبارنژاد جانباز دفاع مقدس که در رشته دوچرخه سواری در رقابت های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ حضور پیدا کرده بود بر اثر حادثه ای که در مسابقات جاده ای C4 پیش آمد درگذشت.

طبق بیانیه کمیته بین المللی پارالمپیک ریو پس از این حادثه وی سریعا به بیمارستان منتقل شد اما پس از انتقال به بیمارستان در کمال تاسف دار فانی را وداع گفت.
در پی درگذشت “بهمن گلبارنژاد” چهره های ورزشی، سیاسی و هنرمند کشور با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.
محمود واعظی نوشت:
“درگذشت آقای بهمن گلبارنژاد جانباز و ورزشکار دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در بازیهای پاراالمپیک موجب تاثر و تالم شدید گردید. این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزشی کشور و همه ایرانیان تسلیت می گویم.وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمودواعظی.”
1
محمد باقر قالیباف نوشت:
“حادثه از دست دادن بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار تیم ملی ایران در مسابقات پاراالمپیک ریو، تلخ و بهت آور بود. برایش از درگاه خداوند منان غفران واسعه و علو درجات خواهانم.”
1
علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال نوشت:
“تسليت به جامعه ورزش و خانواده گلبارنژاد.”
1
علی دایی نوشت:
“پای بهمن گلبار نژاد قهرمان عزيز ما در جنگ برای ایران از بين رفت ، خودش امروز برای پرچم ایران ، روحت شاد قهرمان”
1
نیوشاضیغمی نوشت:
“روحت شاد قهرمان.درگذشت ورزشكار پاراالمپيك كشورمون آقاي بهمن گلبار نژاد رو تسليت مي گم.”
1
احمد ایراندوست نوشت:
“بهمن گلبارنژاد تنها نماینده ایران در رشته دوچرخه سواری ، دارنده مدال برنز رشته دوچرخه سواري مسابقات پارا آسيايي و جانباز جنگ تحميلي بود..روحت شاد که باز برای بالا بردن پرچم کشورمان در پارالمپیک جان خود را از دست دادی الفاتحه.خداحافظ بچه آبادان.”
1