نيروي انتظامي در راستاي افزايش امنيت گام برمي دارد
نيروي انتظامي در راستاي افزايش امنيت گام برمي دارد

آيت الله امامي کاشاني امام جمعه موقت تهران ضمن تقدير و تشکر از اقدامات نيروي انتظامي در تامين امنيت، گفت:مهمترين ارزش کشور، امنيت آن است که نيروهاي نظامي و انتظامي در راستاي افزايش امنيت جامعه خدمت مي کنند.

image11475234118225آيت الله امامي کاشاني امام جمعه موقت تهران ضمن تقدير و تشکر از اقدامات نيروي انتظامي در تامين امنيت، گفت:مهمترين ارزش کشور، امنيت آن است که نيروهاي نظامي و انتظامي در راستاي افزايش امنيت جامعه خدمت مي کنند.

به گزارش یوپنا به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت‌الله امامي کاشاني امام جمعه امروز تهران در خطبه‌هاي نماز جمعه ضمن تبریک هفته نيروي انتظامي، تأکيد کرد: حرکت نيروي انتظامي به سمت ايجاد امنيت در کشور است يعني ارزش گذاشتن و پاسداري از همين ارزش‌ها در راستاي توسعه امنيت در داخل کشور.

وي، مهمترين ارزش امروز کشور را امنيت آن عنوان کرد و گفت: نيروهاي انتظامي، نظامي و نيروهاي مسلح در راستاي افزايش امنيت جامعه خدمت و بر اين اساس حرکت مي‌کنند که جمهوري اسلامي ايران، کشور امام عصر (عج) است لذا حرکت نظام نيز به سوي ظهور آن حضرت است.
ايت الله امامي کاشاني افزود: نبايد شک و ترديد درباره آينده به دلمان راه دهيم بايد دلمان به آينده محکم باشد، دعا و توجه در همه شرايط زندگي بايد مدنظرمان باشد.
امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنانش تصريح کرد: ولايت فقيه مايه اميد ماست، علاوه بر دلايل علمي، از نظر اجتماعي هم ولايت فقيه اميدبخش است.
وي افزود: جامعه ما يک ولي‌فقيه دارد و بر اساس موازين اسلام در اين جامعه تصميم‌گيري مي‌شود؛ ولايت فقيه آينده‌نگري مي‌کند، در همين جا از مقام معظم رهبري تقدير و تشکر مي‌کنم که همواره به مشکلات کشور توجه ويژه دارند.
آيت‌الله امامي کاشاني در ادامه اظهارداشت: ما براي شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم از پيشگاه خداوند طلب اعتلاي مقام مي‌کنيم، براي پدران، مادران، همسران و فرزندان آنان اجر و صبر مسئلت داريم.
وي در خطبه اول نماز جمعه تهران با اشاره به قيام امام حسين (ع) و پيش رو بودن ماه محرم، اظهار داشت: امام حسين (ع) براي احياي امر به معروف و نهي از منکر قيام کرد؛ بر اثر گذار بودن اين فريضه الهي، آمر به معروف و ناهي از منکر بايد خود اهل عمل باشد، امام حسين (ع)، خودشان اهل عمل بودند و به همين دليل هم قيام کردند.
امام جمعه موقت تهران گفت: معروف بايد علاوه بر اهل عمل، روحيه پاکيزه، دل طاهر و زباني طيب داشته باشد، در اين شرايط سخن او مي‌تواند نافذ باشد اما اگر دل آلوده و زبان ناخالص باشد، سخن او اثر منفي يا تأثير بسيار کمي خواهد داشت اين موضوع يکي از شرايط امر به معروف و نهي از منکر است.