در دولت یازدهم گام های موثری برای زنان و خانواده برداشته ایم/ انتقاد از عدم ارائه تصاویر دستاوردهای زنان در نمایشگاه «هنر تدبیر»
در دولت یازدهم گام های موثری برای زنان و خانواده برداشته ایم/ انتقاد از عدم ارائه تصاویر دستاوردهای زنان در نمایشگاه «هنر تدبیر»

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت با عنوان «هنر تدبیر»، گفت: تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای جایگاه زنان و خانواده به کار بسته و گام های موثری برداشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، شهیندخت مولاوردی شامگاه دیروز دوشنبه، ۱۲ مهر سال جاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت با عنوان «هنر تدبیر» درباره دستاوردهای دولت یازدهم درحوزه زنان، گفت: با توجه به وضعیت تحویل داده شده حوزه زنان به دولت یازدهم تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای جایگاه زنان و خانواده به کار بسته و گام های موثری برداشته ایم.
وی افزود: با برگزاری نشست های هم اندیشی و بررسی های کارشناسان این حوزه سعی کردیم حساسیت های لازم نسبت به مسایل و آسیب های اجتماعی زنان ایجاد کنیم و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا حدود زیادی در این مسیر موفق بودیم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، درباره واگذاری ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات معاونت زنان و ریاست جمهوری به سازمان بهزیستی، گفت: با توجه به تفاهم نامه حوزه زنان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بهزیستی نیز از سازمان های وابسته این وزارتخانه است مقرر شد این بودجه در زمینه توسعه مرکز توانمندسازی زنان بهبود یافته و زنان سرپرست خانوار در این سازمان هزینه شود.
ویبا اشاره به برنامه های حوزه زنان درباره آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی ١٧ تا ١٨ دستگاه متولی دارد که مطابق برنامه پنجم توسعه و ماده ٢٣٠ ایجاد همکاری، هم افزایی و هماهنگی بین بخشی برعهده معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
مولاوردی گفت: حوزه زنان و خانواده ریاست جمهوری از برنامه های ارائه شده توسط سازمانهای مردم حمایت کرده و حتی با مشارکت در برگزاری همایش ها و نشست ها درمراکز علمی و دانشگاهی سعی کرده در این زمینه گام بردارد.
وی با انتقاد از این که در نمایشگاه «هنر تدبیر» عکسی از دستاوردهای حوزه زنان ارائه نشده است، اذعان داشت: این نمایشگاه سعی کرده خیلی گذرا دستاوردهای دولت یازدهم را به بازدیدکنندگان نمایش دهد.
نمایشگاه «هنر تدبیر» که دستاوردهای دولت یازدهم را به صورت تصویر، اینفوگرافی، فیلم و چیدمان با رویکرد مفهومی نمایش می دهد، ازسوی موسسه توسعه هنرهای معاصر از ۱۰ مهر سال جاری در فضای باز تالار وحدت آغاز شده و تا ۱۷مهر ادامه داد.

انتهای پیام