دکتر معین الدینی در نخستین نشست تخصصی حراست دانشگاه های جنوب شرق کشور
دکتر معین الدینی در نخستین نشست تخصصی حراست دانشگاه های جنوب شرق کشور

امروزه ما پاسدار حریم خون شهداییم و اگر لحظه ی تعلل کنیم در واقع تمامیت ارضی تنها کشور شیعه مذهب دنیا را به خطر انداخته ایم.   به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،خانم دکتر معین الدینی در جمع مسئولین و رابطین حراست دانشگاه پیام نور استان های جنوب شرق کشور ،ضمن خوش آمدگویی به مهمانان […]

امروزه ما پاسدار حریم خون شهداییم و اگر لحظه ی تعلل کنیم در واقع تمامیت ارضی تنها کشور شیعه مذهب دنیا را به خطر انداخته ایم.

 

21

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،خانم دکتر معین الدینی در جمع مسئولین و رابطین حراست دانشگاه پیام نور استان های جنوب شرق کشور ،ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: به شکرانه ی اینکه در خانواده ای شیعی به دنیا آمده ایم همگی سعی کنیم پیرو خوبی برا امامان باشیم و از افتخار تشیع نهایت استفاده را ببریم .
وی در ابتدای کلام با بیان معنای حراست اظهار داشت: حراست بی تردید جدای از چشم و گوش هر سازمان ،مغز آن نیز هست چراکه با نشان دادن راه درست و خطا ، علامت های خطر را نیز برای ما مشخص می کند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: در صورت بروز هر نقطه ضعف هر چند کوچک در مجموعه ی حراست هر سازمان صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد که خوشبختانه به فضل الهی و به همت همکاران این مشکل هرگز در دانشگاه پیام نور دیده نشده است.
دکتر معین الدینی ضمن تفکیک هویت هر فرد گفت :هر یک از شما دارای یک هویت اجتماعی و یک هویت فردی است که باید به دلیل حساسیت بالای هویت اجتماعی مراقبت کنید تا درهویت فردی شما دخیل نشود و زمانی که در نقش اجتماعی خود قرار دارید همچون شیشه های ماتی باشید که قابل رویت از فضای بیرون نمی باشد.
وی ضمن ابراز خرسندی از آگاهی کامل همه ی همکاران حراست از اهمیت بالای نقششان در جامعه گفت: حال که به مدد الهی در تنها کشور شیعه مذهب دنیا در امنیت و آرامش کامل زندگی می کنیم باید هوشیارانه حافظ خون شهدا و پاسدار تمامیت ارضی میهن اسلامی در دنیای پر آشوب کنونی باشیم .
لازم به ذکر است نخستین کارگاه تخصصی رابطین و مسئولین حراست دانشگاه های جنوب شرق کشور با حضور دانشگاه استان های کرمان،یزد،سیستان و بلوچستان و هرمزگان با حضور آقای گلستانیان ، مدیر کل دفتر مرکزی حراست در استان کرمان برگزار شد.