شانس رای آوری وزرای‌پیشنهادی از نظر نماینده اصلاح طلب مجلس
شانس رای آوری وزرای‌پیشنهادی از نظر نماینده اصلاح طلب مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط مجلس برای رای آوری وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، مناسب است.

گروه سیاسی – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط مجلس برای رای آوری وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، مناسب است.

سید مهدی مقدسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا» با اشاره به ضرورت تغییر در کابینه بیان داشت: در رابطه با تغییر ضرورت کابینه، هر دولتی باید عملکرد خود کنترلی داشته باشد و قبل از اینکه مشکلات به مجلس ورود پیدا کند، نیاز جامعه و درخواست و انتظارات مردم را برآورده سازد.

عضو  ائتلاف فراگیر اصلاح طلباندر مجلس با ابراز خرسندی از ترمیم کابینه دولت، تصریح کرد: خوشحالیم که در حوزه ورزش، آموزش و پرورش و ارشاد تغییراتی حاصل شده و ترمیم کابینه را به فال نیک میگیریم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب افزود: همچنین قرار است در جلسات کمیسیون و فراکسیون های مربوطه برنامه وزرای پیشنهادی را ارزیابی کنیم و اگر قابلیت اجرایی داشته باشند فراکسیون نظر نهایی خود را درباره گزینه های پیشنهادی اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صالحی امیری وزیر پیشنهادی ارشاد نیز سوابق فرهنگی طولانی دارد، اظهار داشت: در حوزه های فرهنگی و هنری برنامه ها اعلام شده و حمایت جمع کثیری از هنرمندان نشان می دهد که ایشان در وزارت ارشاد موفق خواهند بود.

مقدسی با اشاره به سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یادآور شد: آقای سلطانی فر بایستی در امور مربوط به ورزش حساسیت بخرج دهند و در موضوعات مرتبط به جوانان توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده اصلاح طلب مجلس، دانش آشتیانی را یک شخصیت فرهنگی عنوان و خاطر نشان کرد: ایشان یک سری از برنامه ها را اعلام کرده است و در این وزارتخانه باید رسیدگی به معیشت معلمان و صندوق ذخیره فرهنگیان توجه ویژه صورت گیرد.

مقدسی افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در خصوص اجرایی بودن برنامه هایشان بایستی توضیحات بیشتری را ارائه دهند و امیدواریم با جلسات مشترک نظر نمایندگان جلب شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشبینی از رای آوری گزینه‌های پیشنهادی دولت بیان داشت: گزینه های معرفی شده برای وزارتخانه‌های ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش را مناسب ارزیابی می کنم و معتقدم شانس رای آوری این افراد علیرغم مخالفت برخی افراد، بالا باشد.