نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی از جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت خبر داد و گفت که نظر این فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی در مجموع مثبت است. به گزارش یوپنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزها سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته سه وزیر پیشنهادی […]

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی از جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت خبر داد و گفت که نظر این فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی در مجموع مثبت است.

به گزارش یوپنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزها سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته سه وزیر پیشنهادی ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش در جلسات فراکسیون حضور پیدا کردند و سوابق و عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت. امروز هم سخنگوی دولت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه فراکسیون حضور پیدا کرد.

وی افزود: آقای نوبخت در این جلسه گفت که با توجه به اینکه فرصت زیادی تا پایان دولت باقی نیست باید افرادی انتخاب می شدند که بیشترین تعامل را با دولت داشته‌اند. این توضیحات از نظر فراکسیون قانع کننده بود و نظر فراکسیون درباره سه گزینه پیشنهادی در مجموع مثبت است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه این فراکسیون در مورد سه وزیر پیشنهادی رای گیری نکرده است یادآور شد: ما سعی می‌کنیم خیلی نمایندگان را به شرایط خاص پایبند نکنیم و آنها را آزاد بگذاریم اما با برگزاری جلسات با وزرای پیشنهادی و