رونمایی از گزینه جدید ریاست سازمان میراث فرهنگی/ جایگزین سلطانی فر کیست؟
رونمایی از گزینه جدید ریاست سازمان میراث فرهنگی/ جایگزین سلطانی فر کیست؟

با انتخاب «مسعود سلطانی‌فر» از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی و رای اعتماد نمایندگان به وی، اکنون بازار گمانه زنی ها درباره ریاست سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری داغ تر شده است.

گروه فرهنگی – با انتخاب «مسعود سلطانی‌فر» از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی و رای اعتماد نمایندگان به وی، اکنون بازار گمانه زنی ها درباره ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داغ تر شده است.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، پیش از این در رسانه ها از نام های مختلفی برای تصدی این سازمان یاد می شد و افرادی همچون احمد مسجد جامعی، سیدمحمد بهشتی شیرازی، سیدمهدی حجت، مرتضی بانک، سورنا ستاری، ابراهیم بای سلامی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، مرتضی رحمانی موحد، پیروز حناچی و حتی اکبر ترکان کسانی بودند که نامشان در رسانه ها مطرح می شد.

اما چند روز قبل نصرالله پژمان‌فر نماینده اصولگرای مجلس و رئیس کمیسیون فرهنگی از مهدی حجت و ابراهیم بای‌سلامی به عنوان گزینه‌های مطرح‌تر برای تصدی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستی نام برد.

تنها دو روز بعد از این ادعا، برخی رسانه های نزدیک به دولت از حضور ۳ گزینه ریاست سازمان میراث فرهنگی پشت درِاتاق رئیس‌جمهور خبر دادند که در آن از مرتضی بانک، مرتضی رحمانی‌موحد و محسن مهرعلیزاده به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های ریاست سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری نام برده شده بود.

در همین حال از شب گذشته نام نصرت الله شادنوش نیز به عنوان گزینه جدی ریاست سازمان میراث فرهنگی در برخی محافل رسانه ای شنیده می شود و حتی برخی از جمع بندی ها بر روی وی در مراحل نهایی خبر می دهند!

گفتنی است؛ شادنوش پیش از این سه دوره استانداری در استان های گیلان، زنجان و چهار محال و بختیاری، سفیر کشورمان در نیجریه و بنین، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره های چهارم و پنجم، معاونت در وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بازرگانی، رئیس نهاد شورای نگهبان در کارنامه داشته است.

 آخرین مسئولیت شادنوش که عضو هیئت علمی دانشگاه نیز هست معاون سیاسی – امنیتی ناطق نوری در دفتر بازرسی ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

حال باید تا روزهای آتی صبر کرد و منتظر تصمیم نهایی رئیس جمهور بود که چه کسی را برای معاونت خود و سومین رئیس این سازمان در دولت تدبیر و امید بر می گزیند.