طرح جهادی مهربانی؛ دریچه امید فرزندان اقشار آسیب دیده
طرح جهادی مهربانی؛ دریچه امید فرزندان اقشار آسیب دیده

همزمان با ابلاغ طرح جهاد مهربانی با شعار تهران مدرسه ای برای همه، اولین جلسه تشریح طرح با حضور مسئولین خانه جهاد و ایثار محلات ۲۱گانه منطقه ۲ برگزار گردید.

همزمان با ابلاغ طرح جهاد مهربانی با شعار تهران مدرسه ای برای همه، اولین جلسه تشریح طرح با حضور مسئولین خانه جهاد و ایثار محلات ۲۱ گانه منطقه ۲ برگزار گردید.
به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ شهرداری تهران، طرح جهاد مهربانی با هدف شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و خانواده های نیازمند از طریق افراد، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و آموزش و حمایت تحصیلی از افراد مزبور آغاز شده و در این راستا مسئولین خانه های جهاد و ایثار سرای محلات با تبلیغات و ارتباط با مراکز مربوطه در سطح محله خود نسبت به شناسایی و معرفی فرزندان بازمانده از تحصیل اقشار آسیب دیده اقدام نمایند.
مسعود خسروی؛ معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ شهرداری تهران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این طرح به عنوان یک طرح ارزشی و اثرگذار در راستای پیگیری امورات اقشار آسیب دیده و خدمت پذیر در سطح خانواده می باشد.
وی با بیان اینکه این طرح به عنوان یک “جهاد شهری” تعبیر می گردد، افزود: براساس این طرح همه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران از طریق همکاری با مساجد فعال، خیریه های تخصصی مردمی و با مرکزیت خانه های جهاد سرای محلات در جهت شناسایی و ثبت مشخصات کودک بازمانده از تحصیل یا خانواده نیازمند در سامانه ثبت و پس از آن با جذب همیار آموزشی و جذب حمایت نقدی و غیر نقدی موانع آنها مرتفع می گردد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: کلیه فعالیت های تبلیغاتی طرح جهاد مهربانی اعم از نصب بنر و پوسترهای طرح در سطح محلات ۲۱ گانه منطقه ۲ محقق شده است و مسئولین خانه های جهاد منطقه ۲ در جهت اقدام طرح توجیه شده اند.