ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال ۹۶ از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۵ آغاز می‌شود همچنین منابع آزمون عمومی و تخصصی هریک از گروه‌های آزمایشی اعلام شده است. به گزارش یوپنا، ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۶ از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۵ آغاز و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد،‌ این آزمون ۱۵ و ۱۶ تیر ماه سال ۹۶ […]

ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال ۹۶ از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۵ آغاز می‌شود همچنین منابع آزمون عمومی و تخصصی هریک از گروه‌های آزمایشی اعلام شده است.

به گزارش یوپنا، ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۶ از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۵ آغاز و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد،‌ این آزمون ۱۵ و ۱۶ تیر ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

طبق اعلام حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش سوابق تحصیلی در کنکور سال ۹۶ همانند سال ۹۵ ثأثیر مثبت دارد و بدین گونه اعمال می‌شود: میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۹۶ همانند آزمون سراسری سال ۹۵ است یعنی افرادی که دیپلم خود را از سال ۸۴ به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق ۲۵ درصد با تأثیر مثبت است.

داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی ۹۱ – ۹۰ به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی بوده است مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق ۵ درصد با تأثیر مثبت است.

فهرست منابع سوالات آزمون سراسری سال ۹۶ را در قسمت تصاویر مشاهده نمایید./ تسنیم