دخترك ۱۰ ساله كه در جريان حادثه خونين پدر، خواهر و برادر خردسالش را از دست داد، درباره زندگي در سازمان بهزيستي يا خانه پدر بزرگش تصميم مي‌گيرد. به گزارش جوان، اين حادثه هولناك ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۴ آبان ماه در شهرك گلستان در غرب تهران رخ داد كه در جريان آن زن […]

دخترك ۱۰ ساله كه در جريان حادثه خونين پدر، خواهر و برادر خردسالش را از دست داد، درباره زندگي در سازمان بهزيستي يا خانه پدر بزرگش تصميم مي‌گيرد.
به گزارش جوان، اين حادثه هولناك ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۱۴ آبان ماه در شهرك گلستان در غرب تهران رخ داد كه در جريان آن زن ۳۴ ساله‌اي با چاقو شوهر ۳۹ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر چهار ساله‌اش را به قتل رساند و دختر ۱۰ ساله ديگرش را هم به شدت زخمي كرد.
پس از اين حادثه، پيكر‌هاي زخمي دختر ۱۰ ساله و قاتل كه پس از حادثه اقدام به خودزني كرده بود، براي درمان به بيمارستان منتقل شد. متهم پس از بهبودي در اولين بازجويي‌ها به قتل سه عضو خانواده‌اش و زخمي كردن دختر ۱۰ ساله‌اش اقرار كرد.
وي درباره انگيزه اين حادثه مرگبار گفت: در دوران نوجواني از بيماري رواني رنج مي‌بردم به طوري كه بعضي وقت‌ها صدايي در گوشم و‌ز وز مي‌كرد. همان زمان تحت درمان قرار گرفتم تا اينكه با شوهرم آشنا شدم و ازدواج كردم. پس از اينكه اولين فرزندم به دنيا آمد، داروهايم را قطع كردم. دو سال قبل به رفتارهاي شوهرم مشكوك شدم تا اينكه فهميدم قصد دارد با زن جواني ازدواج كند و همين موضوع باعث اختلاف ما شد.

او ارتباطش را با زن جوان قطع نكرد و هر شب دير به خانه مي‌آمد تا اينكه روز حادثه وقتي در خواب بود، به سراغش رفتم و اين حادثه را رقم زدم. در حالي كه دختر ۱۰ ساله به خاطر شدت جراحات هنوز در بيمارستان حضرت رسول در قسمت مراقبت‌هاي ويژه تحت درمان است، سازمان بهزيستي براي سرپرستي دختر ۱۰ ساله اعلام آمادگي كرد.
سازمان بهزيستي اعلام كرد با توجه به اينكه دختر ۱۰ ساله پدرش را در اين حادثه از دست داده و از سوي ديگر هم مادرش به عنوان متهم در بازداشت به سر مي‌برد و موضوع كودك آزاري درباره اين نوجوان نيز رخ داده، لازم است به صورت موقت وي تحت سرپرستي اداره بهزيستي قرار بگيرد.
به دنبال اين درخواست قاضي مدير روستا بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران به كارآگاهان دستور داد تا از جد پدري دختر ۱۰ ساله تحقيق كنند كه آيا او حاضر است سرپرستي و نگهداري نوه‌اش را به عهده بگيرد يا نه.
همچنين با توجه به اينكه دختر ۱۰ ساله به سن بلوغ رسيده است، بازپرس دستور داد از وي هم درباره اين موضوع تحقيق شود كه آيا مي‌خواهد با پدر بزرگش زندگي كند يا تحت سرپرستي اداره بهزيستي قرار بگيرد.