دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: بعد از تکمیل تحقیقات پرونده فوت دختر دانشجوی ایلامی در سیلاب و آبگرفتگی معابر خرم آباد خاطیان این اتفاق اعم از مردمی و دولتی مورد برخورد جدی و قاطع قانونی قرار می گیرند.

به گزارش یوپنا، سعید رازانی گفت: صحنه فوت این دختر دانشجو امروز بازسازی شد و دادستانی به طور مستقیم به این پرونده ورود پیدا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اظهار کرد: بعد از ارایه تحقیقات کارشناسان حقوقی و پزشکی قانونی علت مرگ اعلام می شود.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی این پرونده در دست انجام است و پرونده به بازپرس ویژه فوت ارجاع شده تا با شناسایی و احضار راننده حاضر در صحنه غرق شدن دختر، چگونگی علت حادثه مورد تحقیق قرار گیرد.

رازانی گفت: با کمک شاهدان تحقیقات بیشتر این پرونده انجام و در نهایت طی یک تا ۲ ماه آینده رای نهایی دادگاه صادر می شود.

وی یادآور شد: بعد از طی مراحل قضایی، جسد دختر غرق شده در سیلاب امروز به پزشکی قانونی فرستاده می شود تا با نظر پزشکی قانونی علت اصلی فوت اعلام شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: متاسفانه سیلاب دیشب منجر به غرق شدن و فوت یک دختر دانشجو شد که در رابطه با این موضوع پرونده در دادستانی تشکیل شده و تحقیقات بیشتر دراین زمینه در دست انجام است.

وی افزود: بر اساس بازبینی فیلم منتشر شده در فضای مجازی، ظاهرا این دختر دانشجو در مکانی پر از آب و در کنار خیابان ایستاده است و وقتی قصد سوار شدن به خودروی پژو و عبور از جدول را داشته به جوی پرعمق آب فرو می‌ رود.

منبع: ایرنا