عضو کمیسیون برنامه و بودجه: لزوم بازنگری ایران در سیاست ها خود در قبال آمریکا/ عمل نکردن به برجام و پاره کردن آن فرقی ندارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه: لزوم بازنگری ایران در سیاست ها خود در قبال آمریکا/ عمل نکردن به برجام و پاره کردن آن فرقی ندارد

و محاسبات مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران باید سیاست های خودش را در قبال آمریکا بازنگری کند. سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، گفت: بر اساس دیدگاه های کارشناسان خارجی شاهد آن بودیم که در رقابت بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات هر دو کاندیدای مورد نظر در حین مراحل تبلیغاتی از شگردهایی […]

و محاسبات مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران باید سیاست های خودش را در قبال آمریکا بازنگری کند.

555

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، گفت: بر اساس دیدگاه های کارشناسان خارجی شاهد آن بودیم که در رقابت بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات هر دو کاندیدای مورد نظر در حین مراحل تبلیغاتی از شگردهایی استفاده کردند و تبلیغاتی ارائه دادند که صرفا جنبه شعار داشت.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطوری که مشاهد شد ترامپ در نطق بعد از انتخابات ۱۸۰ درجه تغییر کرد و اختلافات و تناقضات زیادی بین شعارها و نوع دیدگاه و صحبت هایش وجود داشت.

وی افزود: دیدگاه های دو کاندیدای انتخابات یکسان بود و به قول فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند “آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید فریب حرف ها و شعارهای آنها را بخوریم”، نگاه و ذهنیت ایران نسبت به آمریکا تغییر نخواهد کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: احساس اینجانب این است که جمهوری خواهان می توانند در فضای سیاست خارجه یک فضایی به دور از اعمال قلدرانه و مستقیم داشته باشند و بنابراین باید نگاه هایمان را در فضای سیاسی تغییر دهیم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در خصوص پیروزی ترامپ و تاثیر آن بر برجام گفت: آقای ترامپ در شعارهایشان گفته بود که برجام را پاره میکنم که البته این گفته ترامپ با عمل نکردن به برجام یکسان است و ما در واقع وقتمان را تلف می کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همه این مسایل شعارهای تبلیغاتی بوده و ما نباید خودمان را معطوف به این مسایل کنیم، لذا باید سیاست های خودمان را در رابطه با سیاست های آمریکا مورد بازنگری قرار دهیم، چرا که بعد از اعلام نتایج خانم کلینتون این پیروزی را به آقای ترامپ تبریک گفت و این نشان دهنده آن است که آنها به دنبال اقدامات و سیاست های کلان در آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: پس این بازنگری سیاسی ما باید در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و سعی شود به گونه ای صورت گیرد که صلاح خیر مملکت را به همراه داشته باشد.