نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس: پاره کردن برجام توسط ترامپ حرف پوچی است/ تحریم ها استقامت ایران را نشان داد
نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس: پاره کردن برجام توسط ترامپ حرف پوچی است/ تحریم ها استقامت ایران را نشان داد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به نظر می رسد آقای ترامپ طرز تفکر محافظه کارانه و امپریالیسم یک آمریکایی را دارد، تفاوت زیادی بین آن دو نیست و شاید تنها تفاوت آنها در راهکارهایشان باشد. کارن خانلری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، در واکنش به نتیجه انتخابات آمریکا با بیان اینکه استراتژی عمومی […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به نظر می رسد آقای ترامپ طرز تفکر محافظه کارانه و امپریالیسم یک آمریکایی را دارد، تفاوت زیادی بین آن دو نیست و شاید تنها تفاوت آنها در راهکارهایشان باشد.

444

کارن خانلری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، در واکنش به نتیجه انتخابات آمریکا با بیان اینکه استراتژی عمومی و منطقه ای در دیدگاه آنها وجود ندارد و این تاکتیک‌ آنهاست که متغیر است، اظهار داشت: اکنون برای قضاوت کردن در مورد آنها زود است همانطوری که می دانید بیشتر حامیان آقای ترامپ کارخانه‌داران هستند که سعی در وارد کردن جنگ افزارهای جدیدی در سطح بین المللی دارند.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعارهای انتخاباتی ترامپ بیان کرد: شعارها و تبلیغات زیادی از جانب آقای ترامپ مطرح شد که همانطور که سابقه ریاست جمهوری های قبلی آمریکا نشان می‌دهد در حد یک شعار بیش نیست و با عملکرد آنها در آینده فرق دارد.

خانلری با بیان اینکه آمریکا بزرگترین دشمن ما در منطقه است؛ ابراز داشت: ما با آمریکا مسائل زیادی داشته و داریم در همین بحث برجام قطعا تشدید های بیشتری از جانب آمریکا را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این افراد وارث روسای جمهوری قبلی آمریکا هستند و اینکه ترامپ می‌گوید من برجام را پاره میکنم حرف پوچ و بی معنی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: درست است که بد عهدی هایی در زمان اوباما بوده تشدید خواهد شد، اما آقای ترامپ در تبلیغات ضد ایرانی مقداری محتاط بود که البته همین احتیاط را از جانب خانم کلینتون نیز شاهد بودیم زیرا آنها به این نتیجه رسیده اند که براندازی ایران کار راحتی نیست.

کارن خانلری با تاکید بر مقاومت ایرانی ها و استفاده از فرصت تحریم ها، گفت: تقابل آنها بیشتر سیاسی است چون ثابت شده در تمام دوران تحریم نه تنها براندازی اتفاق نیفتاد بلکه کوشش و تلاش ایران در تمام زمینه های علم و تکنولوژی و تولید صنایع چند برابر شد و ما شاهد کاهش عوامل نامطلوب تحریم ها بودیم و آنها به این نتیجه رسیدند که تحریم ها راه مقابله با ایران نیست و نخواهد بود که این نشان از استقلال سیاسی کشور ماست و تا حد زیادی در روابط تاثیر خواهد داشت.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ما مانند ترکیه نیست که بتوانند سیاست های خود را دیکته کنند چرا که ایران نسبت به عوامل خارجی دارای استقامت کافی است.