زندگی سخت دروازه بان تیم ملی فوتبال که با سرشکسته بازی می کرد! (+عکس)
زندگی سخت دروازه بان تیم ملی فوتبال که با سرشکسته بازی می کرد! (+عکس)

برخی از ملی‌پوشان یا هیچ شغلی ندارند و یا مشغول به شغل‌هایی هستند که با جایگاه یک ملی‌پوش همخوانی ندارد و بنابراین مسئولان امر باید نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داده و این مشکل و دغدغه ملی‌پوشان حل شود.

گروه ورزشی – تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امسال با شایستگی نایب قهرمان جام بین قاره ای شد تا به یکی از قدرت های این رشته ورزشی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی زحمات زیادی برای دست یابی به این عنوان و عناوین دیگری از جمله قهرمانی و مقام سومی در همین رقابت ها داشته اند اما بی شک یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران که تاثیر زیادی در کسب این نتایج داشته است، شماره ۱ تیم ملی بوده است.

01138240

پیمان حسینی لرگانی متولد سال ۶۲ در نوشهر است. وی فردی تحصیل کرده و باهوش است که مدرک فوق‌لیسانس منابع طبیعی و جنگل‌داری نیز دارد و با جسارت بالا توانست بازی‌های درخشانی از خود به نمایش بگذارد و به همین سبب عنوان بهترین دروازه بان جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد و در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال ساحلی جهان است.

حسینی که به عنوان دروازه بان آمار خیره کننده ۱۷ گل زده در ۸۶ بازی ملی در کارنامه دارد، در رقابت های اخیر به خاطر مصدومیت های مختلف با فداکاری بازی کرد و حتی یکبار با سرشکسته به بازی ادامه داد که تمجید سایت فیفا را در پی داشت.

01032781

اما علیرغم این افتخارآفرینی ها و وطن پرستی، پیمان حسینی مورد بی مهری قرار گرفته است و همچنان مشکل اشتغال دارد.

قریب به ۳ سال پیش وی در مصاحبه ای با اشاره به اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی با کمترین قرارداد به فوتبال خود ادامه می‌دهند، اظهار داشت: این زندگی را برای ملی‌پوشان سخت می‌کند و باید تیم‌هایی مانند پرسپولیس و تراکتورسازی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ورود پیدا کنند تا لیگ پربارتر شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران درباره مشکل اشتغال ملی‌پوشان تصریح کرد: برخی از ملی‌پوشان یا هیچ شغلی ندارند و یا مشغول به شغل‌هایی هستند که با جایگاه یک ملی‌پوش همخوانی ندارد و بنابراین مسئولان امر باید نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داده و این مشکل و دغدغه ملی‌پوشان حل شود.

 آنطور که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده است وی همچنان شغل مناسبی ندارد و دغدغه های سنگربان اول تیم ملی ساحلی همچنان پابرجاست.

ای کاش مسئولان وزارت ورزش و سایر نهادهای دولتی برای حل مشکلات ملی پوشان در همه رشته ها و بخصوص چهره های شاخص ورزشی فکری کنند تا بار مشکلات آنها کم شود و شاهد افتخارآفرینی هر چه بیشتر آنان برای کشورمان باشیم.