انتشار دو کلیپ جنجالی از برخورد ماموران نیروی انتظامی با مردم! (+عکس)
انتشار دو کلیپ جنجالی از برخورد ماموران نیروی انتظامی با مردم! (+عکس)

گروه اجتماعی – اخیرا دو کلیپ در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار است که از برخورد بد ماموران نیروی انتظامی حکایت دارد. به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، در یکی از این کلیپ ها که یکی از کانال های مطرح خبری نیز آنرا منتشر کرده است، دو خودروی پلیس راهور یک خودروی خاطی را در […]

گروه اجتماعی – اخیرا دو کلیپ در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار است که از برخورد بد ماموران نیروی انتظامی حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، در یکی از این کلیپ ها که یکی از کانال های مطرح خبری نیز آنرا منتشر کرده است، دو خودروی پلیس راهور یک خودروی خاطی را در پمپ بنزین متوقف می کنند و ماموران برخورد زننده ای با راننده آن انجام می دهند و وی را بشدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

455345435435-3

در کلیپ دیگری که این روزها در حال انتشار است، آنگونه که در توضیح ماجرا نوشته شده است؛ پس از اینکه ماموران پلیس قصد دارند یک خودروی وانت نیسان هندوانه فروش را که با خودروی پلیس تصادف کرده است به پارکینگ انتقال دهند و راننده خاطی مانع این کار می شود، یکی از ماموران با اسلحه کلت کمری چند گلوله به لاستیک و بدنه خودروی متوقف شده وانت شلیک می کند که این موضوع در میان ازدحام مردم صورت گرفته است.

12121212-2

البته تاکنون صحت و سقم این کلیپ ها تائید یا رد نشده است و مشخص نیست مربوط به چه مقطع زمانی است ولی به سرعت در فضای مجازی در حال رد و بدل شدن هستند و همانگونه که گفته شد برخی از کانال های خبری معروف نیز آنها را منتشر کرده اند.

بر اساس این گزارش، تاکنون نیروی انتظامی درباره این موضوعات واکنشی نشان نداده است و بر اساس اطلاعت خبرنگار ما موضوع در حال بررسی و پیگیری است.

البته بنظر می رسد انتشار همزمان این کلیپ ها اهداف خاصی را دنبال می کند که امیدواریم هر چه سریعتر جوانب این موضوع رسیدگی و به اطلاع مردم برسد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، تابستان امسال نیز کلیپی در فضای مجازی پخش شد و در آن خشونت پلیس علیه یک زن به تصویر کشیده شده بود که سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در توضیح این ماجرا گفت: این تصویر مربوط به ۴ الی پنج سال پیش بوده که نشان می‌دهد ماموران ناجا خانمی را با زور و اجبار داخل خودرو می‌برند، اما وقتی که بررسی کردیم و گزارش‌های لازم را ملاحظه کردیم، دیدیم قضیه چیز دیگری است. در بررسی این پرونده مشخص شد که این خانم با همکاری یک آقا با اعمال زور وارد منازل شده و اقدام به سرقت عنف کرده، حتی معلوم شد که کودک ۴ ساله‌ای را نیز  برای اخاذی از خانواده ثروتمندش به گروگان گرفته بود. مأموران ما چند روز در تعقیب و گریز برای دستگیری این زن و مرد بودند تا آنکه در این عملیات تعقیب و گریز آنها را در خیابان مشاهده و دستگیر می‌کنند، اما در فضای مجازی طوری منتشر شد که گویا پلیس این زن را در جلوی چشمان همسرش دستگیر کرده، اما ضمن پخش این تصاویر مطلبی از جنایاتی که این شخص مرتکب شده منتشر نمی کنند که این سارقان چه خانواده‌هایی را ناراحت ساخته اند.

در ادامه تصاویری از این کلیپ ها آمده است:

455345435435-1

455345435435-2

***

12121212-1

12121212-3

   12121212-4

12121212-5