نماینده مجلس پناهندگی خانواده اش به اتریش را تکذیب کرد/مشکل آب آشامیدنی در ۱۲ روستای پلدختر/آتش سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین در کرمانشاه
نماینده مجلس پناهندگی خانواده اش به اتریش را تکذیب کرد/مشکل آب آشامیدنی در ۱۲ روستای پلدختر/آتش سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین در کرمانشاه

*نماینده مجلس پناهندگی خانواده اش به اتریش را تکذیب کرد
*دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت پدیده در مشهد
*مشکل آب آشامیدنی در ۱۲ روستای پلدختر
*افزایش تردد از مرز مهران بدون گره ترافیکی
*آتش سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین در کرمانشاه
*پرداخت دو میلیارد تومان تسهیلات بانکی به عشایر
*کشف یک تن ماهی قزل آلای تاریخ مصرف گذشته در شهرکرد

نماینده مجلس پناهندگی خانواده اش به اتریش را تکذیب کرد
خبرآنلاین- آذربایجان غربی: نماینده مردم ارومیه پناهندگی اعضای خانواده اش به اتریش را تکذیب کرد و گفت: از رسانه هایی که بدنبال تخریب جایگاهم هستند شکایت خواهم کرد.
نادر قاضی پور تصریح کرد: هر چند پاسخگویی به برخی از حواشی پیرامون خود و خانواده ام را بی اهمیت است ولی در برخی از مواقع برای دفاع از جایگاه خانواده ام مجبور به واکنش و جواب دادن هستم.

دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت پدیده در مشهد
ایرنا- خراسان رضوی: معاون دادستان مشهد گفت: مدیر حقوقی سابق شرکت پدیده شاندیز دستگیر و روز جمعه روانه زندان شد.
وی افزود: این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به مبلغ ۱۴ هزار میلیارد ریال از طریق فروش اوراق موسوم به سهام و با وثیقه ۴۲ هزار میلیارد ریال دستگیر و روز جمعه پس از تفهیم اتهام روانه زندان شد.
قاضی حسن حیدری با بیان اینکه تاکنون ۲۲ نفر از متهمان پرونده شرکت پدیده دستگیر شده اند، اظهار کرد: پرونده تمامی افرادی که تاکنون دستگیر شده اند در حال رسیدگی است و تلاش می شود حقوق مردم به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شود.

مشکل آب آشامیدنی در ۱۲ روستای پلدختر
ایسنا- لرستان: ۱۲ روستای جنوب این شهرستان با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند که پروژه آبرسانی به این روستاها در دست اجراست.
سیدحمیدرضا کاظمی در جریان بازدید از پروژه آبرسانی دره نقی در جنوب پلدختر، اظهار کرد: مدیر عامل آب و فاضلاب استان لرستان چندین بار از پروژه منطقه دره نقی بازدید و از نزدیک روند کار آن را بررسی کرد تا در تکمیل آن تسریع به عمل آید.

افزایش تردد از مرز مهران بدون گره ترافیکی
مهر- ایلام: بیش از ۴۰۰ هزار زائر طی یک هفته گذشته از مرز مهران وارد عراق شده‌اند و هرلحظه بر تعداد زائران در ایلام و شهر مهران افزوده می‌شود. این در شرایطی است که جاده‌ها نیز تردد روان دارد.
طبق گفته مسئولان استان ایلام، هم‌اکنون روزانه ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور عراق می‌شوند و طی یک هفته اخیر بیش از ۴۰۰ هزار زائر از این مرز خارج‌شده‌اند، بنابر اخبار و گزارش‌های دریافتی باوجود حجم بالای زوار در پایانه مرزی مهران اما تردد در مسیرهای مواصلاتی منتهی به مهران و ایلام – مهران روان بوده و تاکنون گره ترافیکی در این محورها ایجاد نشده است.

آتش سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین در کرمانشاه
فارس- کرمانشاه: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی دچار حریق شد و کاملا در آتش سوخت، ولی کسی آسیب ندیده است.
فضل‌الله شیری ادامه داد: مسافران اتوبوس با ورود مستقیم عوامل پلیس راه بیستون در رستوران گردنه بید سرخ اسکان داده شده و پس از آن با تهیه اتوبوس جایگزین به مقصد مهران اعزام شده‌اند.
وی متذکر شد: تمام اتوبوس‌ها باید به تجهیزات اطفای حریق و چکش‌های شکست اضطراری شیشه مجهز باشند و این امر چون با جان مردم در ارتباط است، خط قرمز پلیس است و با اتوبوس‌هایی که فاقد چنین تجهیزاتی باشند شدیدا برخورد می‌شود.

پرداخت دو میلیارد تومان تسهیلات بانکی به عشایر
تابناک- خراسان شمالی: مدیرکل امور عشایری استان خراسان شمالی با بیان اینکه عشایر این استان امسال به علت سرمای زود هنگام، زودتر به مناطق گرمسیر کوچ کردند گفت: دو میلیارد تومان تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد و دوره بازپرداخت پنج ساله از محل اعتبارات سال ۹۳ به عشایر، حین کوچ پرداخت شد.
جلیل رمضانی افزود: یک میلیارد تومان تسهیلات بدون کارمزد از محل سفر سال ۱۳۹۱ مقام معظم رهبری هم برای توسعه صنایع دستی عشایر استان اختصاص یافت. همچنین چهارمیلیارد تومان سرمایه در گردش از اعتبارات سازمان جهاد کشاورزی استان به عشایر در حال پرداخت است.

کشف یک تن ماهی قزل آلای تاریخ مصرف گذشته در شهرکرد
قدس- شهرکرد: مدیرکل دامپزشکی استان اظهار گفت: طی بازرسی های صورت گرفته از واحد عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر توسط واحد نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد مشاهده کردند که حدود یک تن ماهی قزل آلای تاریخ گذشته وجود دارد که باید از چرخه مصرف انسانی خارج شوند.
عبدالمحمد نجاتی گفت: طی هماهنگی هایی که با مراجع قضایی بعمل آمده یک تن ماهی تاریخ گذشته به واحد تبدیل ضایعات یکی از کشتارگاه های طیور استان ارجاع تا به پودر ماهی جهت استفاده در خوراک دام و طیور تبدیل شود.