هشدار پليس فتا به عاملان درج مطالب غيرقانونی در شبکه‌های اجتماعی
هشدار پليس فتا به عاملان درج مطالب غيرقانونی در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از تشدید طرح برخورد با فعالیت‌های مجرمانه در فضای مجازی خبر داد و گفت: كاربران فضای مجازی از درج محتوای مجرمانه و كپی‌برداری و انتشار مطالب مجرمانه خودداری كنند.

به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرگرد ‌مصطفی نوروزی‌ بیان کرد: ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعّاليّت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در فضای مجازی از جمله رویكردهایی است كه در حوزه مراقبت و پایش از فضای تولید و تبادل اطلاعات از سوی پلیس فتا مورد تاكید است.

وی اضافه‌كرد: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور پیش‌گیری از تبدیل شدن این فضا به بستری برای گسترش ناهنجاری ها و فعّاليّت‌های غیرقانونی و ممانعت از تعرّض به ارزش‌ها و هنجارهای جامعه، پلیس فتا با جدیت با هر گونه فعالیت مجرمانه در این فضا برخورد خواهد كرد.

رئیس پلیس فتا از شهروندان خواست از عضویت و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌هایی كه در زمینه های مجرمانه فعالیت دارند پرهیز نموده و از درج محتوا و یا کپی‌برداری و انتشار مطالب مندرج در این سایت‌ها یا شبكه‌های اجتماعی خودداری كنند.

این مقام انتظامی هشدار داد: پلیس به همراه دستگاه قضایی کشور با گردانندگان سایت‌ها‌، کانال‌ها و گروه‌‌های مذکور در شبکه‌های اجتماعی برابر قانون جرایم رایانه‌ای برخورد می‌کند.