هشدار یک نماینده در صحن مجلس به روحانی و برادران لاریجانی
هشدار یک نماینده در صحن مجلس به روحانی و برادران لاریجانی

آقاي رئيس جمهور و رئيس قوه قضائيه اعتراض معلمان را سوپاپ اطمينان نظام در نظر بگيريد با دهن بستن و به زندان انداختن كاري از پيش نميرود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم، در رابطه با لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت:آقای رئیس جمهور،‌آیت الله آملی لاریجانی، دکتر لاریجانی و نمایندگان مجلس ، از خواب خرگوشی بیدار شوید.

به گزارش یوپنا، حسين مقصودي نماينده مردم سبزوار در نطق ميان دستور خود با انتقاد از رواج فساد اقتصادي، گفت: آقاي رئيس جمهور،‌آيت الله آملي لاريجاني، دكتر لاريجاني و نمايندگان مجلس ، از خواب خرگوشي بيدار شويد،‌جامعه امروز ما بيمار است،‌ مصرف گرايي و دنيا پرستي در بين مديران و مذهبيان ما  رواج يافته است.

وي افزود: تهمت زدن،‌عوام فريبي،‌ رشوه گرفتن و ‌پرونده سازي براي شايستگان در كشور ما عادي شده است. نگران اين باشيد كه اين آسيب ها باعث سقوط نظام اداري و بي اعتمادي مردم و در نهايت سقوط نظام گردد.

اين نماينده مجلس دهم معتقد است كه«آيا هنوز به اين فكر نيفتاده ايد كه به معناي عملي دغدغه رهبري را درك كنيم و نظارت بيشتري داشته باشيم،‌چرا كه اين فسادها حس شهرت نظام جمهوري اسلامي را نشانه گرفته است و باعث كاهش اعتماد مردم شده است.»

مقصودي در ادامه اظهار كرد: هر كس ادعاي ولايتمداري و نه ولايت شعاري دارد بايد در صحنه استكبار ستيزي و استقلال كشور گام بردارد. آقاي رئيس جمهور و رئيس قوه قضائيه اعتراض معلمان را سوپاپ اطمينان نظام در نظر بگيريد با دهن بستن و به زندان انداختن كاري از پيش نميرود.