آغاز طرح پلاک گذاری شهر رامیان/پیش بینی حضور سه میلیون زائر حرم رضوی در اربعین حسینی/کشف ۴ کیلوگرم حشیش در قزوین
آغاز طرح پلاک گذاری شهر رامیان/پیش بینی حضور سه میلیون زائر حرم رضوی در اربعین حسینی/کشف ۴ کیلوگرم حشیش در قزوین

*آغاز طرح پلاک گذاری شهر رامیان
*۴۵۰ مدرسه علوم دینی ویژه خواهران در کشور
*پیش بینی حضور سه میلیون زائر حرم رضوی در اربعین حسینی
*کشف بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان زنجان
*کشف ۴ کیلوگرم حشیش در قزوین

آغاز طرح پلاک گذاری شهر رامیان
ایرنا- گلستان: طرح پلاک گذاری واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی شهر رامیان در قالب سه شماره کدپستی ۱۰ رقمی، کد نوسازی و پلاک ساختمان با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان و نیز مدیرکل پست استان گلستان آغاز شد.
این طرح با هدف یکسان سازی و زیبا سازی پلاک ها و تسهیل در امر خدمات رسانی شهری در راستای دستیابی به خدمات دولت الکترونیک اجرا می شود.
فرماندار رامیان گفت: طرح پلاک گذاری ابتدا در شهر رامیان اجرا و در ادامه در دیگر شهرهای حوزه این شهرستان شامل دلند، خان ببین و تاتار علیا اجرا می شود.

۴۵۰ مدرسه علوم دینی ویژه خواهران در کشور
ایسنا- کردستان: معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به وجود بیش از ۴۵۰ مدرسه علوم دینی ویژه خواهران در کشور گفت: هم‌اکنون ۸۰ هزار طلبه در حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر حصاری، روز یک شنبه، ۲۳ آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان اظهار کرد: معاونت‌های مختلف حوزه‌های عملیه کشور به ویژه معاونت فرهنگی برنامه‌های مفصلی برای خیزش تبلیغی وسیع در کشور تدوین کرده‌اند.

پیش بینی حضور سه میلیون زائر حرم رضوی در اربعین حسینی
تسنیم- خراسان رضوی: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جلسه هماهنگی مدیران دستگاه‌ها و نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد خدمت رسان در دهه پایانی ماه صفر که در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: امسال حضور بیش از ۳ میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر پیش بینی شده و در جلسه امروز آخرین جمع‌بندی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران صورت گرفته است.

کشف بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان زنجان
تابناک- زنجان: فرماندهی انتظامی زنجان گفت: در سه ماه گذشته طرح های مختلفی از سوی پلیس در سطح استان صورت گرفته، که این تلاش ها به دستگیری بیش از ۲۳۰ قاچاقچي منجر شده است.
وی ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق بيش از ۱۵۲ ميليارد ريال برآورده کرد و افزود: مبارزه با قاچاق كالا گامي موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي است.
۱۰۳ هزار ویزا برای زائران اصفهانی ها صادر شده
مهر- اصفهان: مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان این که تاکنون ۱۰۴ هزار و ۶۰۰ نفر مدارک خود را برای دریافت ویزا تحویل کنسولگری موقت عراق در اصفهان داده‌اند، افزود: در حال حاضر برای ۱۰۳ هزار نفر از این متقاضیان ویزا صادر شده است.
غلامحسین زاهدی در ادامه تصریح کرد: اصفهانی‌ها در بین سه استان بیشترین تقاضا را داشته ‌اند.

کشف ۴ کیلوگرم حشیش در قزوین
تسنیم- قزوین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مواد مخدر استان در عوارضی قزوین – زنجان حین کنترل خودروهای عبوری و بازدید یک دستگاه اتوبوس به دو نفر از مسافران مشکوک شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی از لوازم همراه این دو مسافر مقدار ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و این قاچاقچیان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.