آلبی سلسته موقتا از بحران خارج شد / برزیل به روند پیروزی‌هایش ادامه داد
آلبی سلسته موقتا از بحران خارج شد / برزیل به روند پیروزی‌هایش ادامه داد

پیروزی‌های ارزشمند آرژانتین و شیلی برابر کلمبیا و اروگوئه

به گزارش یوپنا، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آمریکای جنوبی دیشب و بامداد امروز ۵ مسابقه به انجام رسید. در کی از مهمترین دیدارها تیم ملی فوتبال آرژانتین که حال و روز خوشی در این رقابت‌ها ندارد در خانه توانست ۳ امتیاز مهم و روحیه‌بخش را برابر کلمبیا کسب کند.

 

آرژانتین در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا بعد از شکست سنگین برابر برزیل نفس راحتی بکشد و به صورت موقت از بحران خارج شود.

گل‌ اول آلبی سلسته را در این دیدار لیونل مسی از روی یک ضربه زیبای ایستگاهی به ثمر رساند گل دوم هم روی حرکت و سانتر خوب مسی توسط پراتو به ثمر رسید و آنخل دی ماریا هم گل سوم را وارد دروازه کلمبیا کرد. آرژانتین با این پیروزی که به دست آورد ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

messi bf967

در یکی دیگر از دیدارهای حساس شیلی از اروگوئه پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند. گل‌های شیلی را در این دیدار وارگاس و الکسیس سانچس دو بار به ثمر رساندند و تک گل اروگوئه را هم ادینسون کاوانی وارد دروازه براوو کرد.

تیم ملی فوتبال برزیل هم به پیروزی ارزشمند دیگری دست یافت و توانست در خانه پرو با دو گل به پیروزی برسد تا راه خود را برای صعود به روسیه هموارتر کند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم برزیل توانست دو بار توسط گابریل در دقیقه ۵۹ و آگوستو در دقیقه ۷۹ به گل برسد تا سه امتیاز حساس دیگر را به دست آورد.

brazil-peru 6fc6a

شاگردان تیته با این پیروزی که به دست آوردند ۲۷ امتیازی شدند و فاصله خود را با دیگر تیم‌ها زیاد کردند.

پاراگوئه که در خانه بولیوی به میدان رفته بود با یک گل تن به شکست داد و در نهایت هم اکوادور با سه گل ونزوئلا را در هم کوبید.

در جدول رده بندی برزیل با ۲۷ امتیاز صدرنشین است. اروگوئه با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و اکوادور و شیلی هم با ۲۰ امتیاز و اختلاف در تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم جای دارند