ساندرو استپ‌ وی که مدتی است تولید آن توسط پارس خودرو در دو  تیپ دستی و اتوماتیک در حال انجام است هم اکنون با اختلاف فاحش ۱۰ میلیون تومانی در بازار آزاد به فروش می رسد. به گزارش یوپنا به نقل از عصر ایران، ساندرو استپ از همان ابتدا با حاشیه هایی روبرو بود از […]

ساندرو استپ‌ وی که مدتی است تولید آن توسط پارس خودرو در دو  تیپ دستی و اتوماتیک در حال انجام است هم اکنون با اختلاف فاحش ۱۰ میلیون تومانی در بازار آزاد به فروش می رسد.

به گزارش یوپنا به نقل از عصر ایران، ساندرو استپ از همان ابتدا با حاشیه هایی روبرو بود از زمان ثبت نام که در مدت ۱۰ دقیقه کلیه خودروها پیش فروش شدند تا زمان ورود به بازار که تفاوت قیمت ۵ میلیون تومانی کارخانه تا بازار را پیدا کرد.

اما هم اکنون این افزایش قیمت روند بسیار فاحشی یافته است به طوریکه هم اکنون  اختلاف قیمت یک خودروی ۵۲ میلیونی از کارخانه تا بازار به رقم ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش 10 میلیون تومانی قیمت ساندرو استپ‌وی در بازار/ آغاز فروش اینترنتی پارس خودرو از شنبه برای کنترل بازار

بر اساس این گزارش فقط در هفته گذشته قیمت این خودرو در بازار از ۶۱ میلیون تومان به ۶۳ میلیون تومان افزایش یافته است که به گفته فعالان بازار این افزایش قیمت به علت کمبود عرضه است ولی هرچند که شاید بتوان این دلیل  را یکی ازعوامل افزایش قیمت استپ وی ذکر کرد ولی در این میان  نقش دلال ها و واسطه ها  نیز در به وجو آمدن این وضعیت تاثیر گذار بوده است.

با افزایش قیمت ساندرو استپ وی  امروز از سایپا خبر رسید که شرکت پارس خودرو که یکی از زیر شاخه های  سایپا  محسوب می شود طرح فروش اینترنتی محصولات خود را که ساندرو استپ وی نیز درآن وجود دارد از روز شنبه آغاز می کند.

بر اساس خبری که سایپا منتشر کرده است رضا تقوی مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز فروش ویژه اینترنتی محصولات شرکت پارس خودروفروش پاییزه محصولات پارس خودرو از روز شنبه ۲۹ آذر خبر داده است.

در این خبر آمده است:گروه خودرو سازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز بازار خودروی کشور و ایجاد تعادل در بازار پیش فروش ویژه انواع محصولات شرکت پارس خودرو را آغاز خواهد نمود که بر اساس برنامه تولید طرح های متنوع فروش جهت پاسخگویی به سلایق مشتریان طراحی و ارائه می شود.

تقوی با اشاره  به آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گفت : محصولات شرکت پارس خودرو در بالاترین سطوح کیفی قرار دارد که این موضوع موجب شده بسیاری از مشتریان تقاضای ثبت نام این خودروها را داشته باشند. در این بین محصولات با کیفیت ساندرو، تندر، پارس تندر و انواع برلیانسH300 در لیست خودروهای پیش فروش می باشد.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین در خاتمه افزود: در فروش ویژه مذکور از روش های اینترنتی جهت ثبت نام استفاده شده که علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به آدرس www.saipagroup.ir نسبت به کسب اطلاعات تکمیلی و جزییات و نحوه ثبت نام اقدام نمایند.

ساندرو استپ‌وی در نسخه دستی با قیمت ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در نمونه اتوماتیک با قیمت ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط پارس خودرو به فروش می‌رسد و  این درحالی است که هم اکنون قیمت نوع اتوماتیک این خودرودر بازار ۶۳ میلیون تومان و نوع دستی آن ۴۹ میلیون تومان است و حال باید منتظر شد و دید که فروش اینترنتی  این خودرو چه تاثیری در بازار خواهد داشت؟