آمادگی دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر
آمادگی دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر

رییس دانشگاه پیام نور گیلان از آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر خبرداد. به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، دکتر سعید صادقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: فرصت ادامه تحصیل در دانشگاههای ایران همواره یکی از آرزوهای جوانان کشورهای همجوار وخصوصاً حوزه دریای خزر می‌باشد که خوشبختانه زیرساخت های […]

رییس دانشگاه پیام نور گیلان از آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر خبرداد.

به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، دکتر سعید صادقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: فرصت ادامه تحصیل در دانشگاههای ایران همواره یکی از آرزوهای جوانان کشورهای همجوار وخصوصاً حوزه دریای خزر می‌باشد که خوشبختانه زیرساخت های آموزشی در دو دانشگاه مرزی آستارا و واحد بندرانزلی فراهم است و امیدواریم با حمایت ویژه مسولان این دو واحد دانشگاهی بین المللی شوند.
وی ادامه داد: حضور دانشجویان خارجی به ویژه دانشجویان کشورهای همجوار و مسلمان در دانشگاه های ایران علاوه بر ارز آوری برای کشور، می تواند فرصتی مغتنم و ارزشمند برای صدور فرهنگ ایران اسلامی باشد و دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی در سطح کشور وخصوصاً فعالیت مراکز و واحدهای استان های مرزی، می تواند به عنوان الگویی برای جذب این افراد باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولین نسبت به استفاده بهینه از این موقعیت عالی دانشگاه پیام نور و ظرفیت های موجود این دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشند .