صادق خرازی: ما یک حزب اصلاح‌طلب هستیم/ حمایت بخشی از روحانیون مبارز و موتلفه از روحانی
صادق خرازی: ما یک حزب اصلاح‌طلب هستیم/ حمایت بخشی از روحانیون مبارز و موتلفه از روحانی

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ذهنی در اصولگرایان انتخابات آینده را مهندسی می‌کند؛ برای همین هم به نظر می‌رسد انتخابات آینده ریاست جمهوری، انتخابات پیچیده‌ای باشد.

خود را از روند سیاست‌گذاری‌های اصلاح‌طلبان جدا نمی‌دانیم/جامعه روحانیت مبارز چاره‌ای جز حمایت از روحانی ندارد

به گزارش یوپنا به نقل از ایلنا، صادق خرازی در مورد فعالیت‌های حزب ندای ایرانیان برای انتخابات سال آینده عنوان کرد: ما یک حزب اصلاح‌طلب هستیم و نمی‌توانیم خود را از روند سیاست‌گذاری جامع و کاملی که وجود دارد، جدا بدانیم. منتهی با سلیقه‌های مختلف باید در نحله‌های اصلاح‌طلبی فعال باشیم.

او با بیان اینکه فعالیت‌های ما در چارچوب مصالح ملی و دیدگاه‌هایی که خود حزب دارد، ساماندهی خواهد شد، گفت: دبیرکل حزب ندا در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت می‌کند و از طریق ایشان با این شورا هم در ارتباط هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: در مورد انتخابات شورا‌ها هر حزب و گروهی دنبال این است که افرادی را با دیدگاه‌های خودش معرفی و در لیست‌ها قرار دهد. کسی هم با این موضوع مخالف نیست. البته اگر اصلاح‌طلبان بتوانند به یک لیست واحد برسند، خیلی بهتر است در این زمینه هم تلاش می‌کنند و امیدواریم موفق شوند.

او در مورد وضعیت حمایت از روحانی میان گروه‌های اصولگرا عنوان کرد: در مورد حمایت از روحانی اصولگرایان چند دسته هستند؛ برخی از آن‌ها قطعا برای انتخابات ریاست‌جمهوری به آقای روحانی روی خواهند آورد؛ مثل طیف روحانیت مبارز و بخشی از موتلفه که چاره و گزینه دیگری جز انتخاب آقای روحانی ندارند.

خرازی تاکید کرد: فکر می‌کنم ذهنی در اصولگرایان انتخابات آینده را مهندسی می‌کند برای همین هم به نظر می‌رسد انتخابات آینده ریاست جمهوری انتخابات پیچیده‌ای باشد.