تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سازمان حفاظت محیط زیست
تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سازمان حفاظت محیط زیست

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه ای خطاب به مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور، از اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در راستای تکریم و ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش یوپنا به نقل از محیط زیست (پام)، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه ای خطاب به مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست نوشت:

سلام علیکم

صفحه به صفحه تاریخ این مرز و بوم با نام و یاد اسوه هایی عجین شده است که هستی خویش را در طبق اخلاص قرار دادند و از جان شیرین گذشتند تا اقتدار، سربلندی، امنیت و شکوه را برای نظام ج.ا.ایران به ارمغان آورند. ملت شریف ما هرگز ایثار، جانفشانی و رشادت هایشان را از یاد نخواهد برد.

به یقین برای ثبت قدم نیک سیرتان و جهادگران راه حق و حقیقت، ثوابی نیکوتر از فیض شهادت نمی توان متصور شد. لیکن بر ماست که آن شهدای معزز و راه و مرامشان را به هر شیوه و طریقی به جامعه امروز معرفی نماییم و منش و صلابت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را همیشه ایام قدردان باشیم.

اینجانب از مساعدت های شایسته “مسئولان محترم امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست سراسر کشور” در راستای تکریم و ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقدام های ارزشمند انجام شده در سازمان حفاظت محیط زیست در جذب و به کار گیری ایثارگران تقدیر و تجلیل به عمل می آورم. امید که به لطف الهی و دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره موفق و موید باشید.

گفتنی است، متن مذکور توسط سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امورایثارگران در جلسه مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست سراسر کشور با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در محل سازمان حفاظت محیط زیست ، قرائت شد.