گروه اجتماعی – روز گذشته (سه شنبه) پرواز تهران – بندرعباس هواپیمایی ایران ایر حدود ۶ ساعت با تاخیر انجام شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، این پرواز که قرار بود ساعت ۱۶ و ۴۰ از فرودگاه مهرآباد به مقصد بندرعباس انجام شود با ۶ ساعت تاخیر همراه بود و سرگردانی مسافران را با خود […]
گروه اجتماعی – روز گذشته (سه شنبه) پرواز تهران – بندرعباس هواپیمایی ایران ایر حدود ۶ ساعت با تاخیر انجام شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، این پرواز که قرار بود ساعت ۱۶ و ۴۰ از فرودگاه مهرآباد به مقصد بندرعباس انجام شود با ۶ ساعت تاخیر همراه بود و سرگردانی مسافران را با خود به همراه داشت.
یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ما گفت: علیرغم تاخیر ۶ ساعته این پرواز، اطلاعی از دلیل این تاخیر به ما ندادند و حتی مشخص نشد دقیقا عامل این تاخیر چه بوده است.
وی با انتقاد از عدم ارائه توضیحات از سوی شرکت های هواپیمایی در زمان لغو و تاخیر پروازها ابراز کرد: عوامل متعددی برای تاخیر پرواز شنیده می شد و حتی بیان شد خلبان در ترافیک اتوبان همت مانده است و دیر به پرواز می رسد!
وی در این خصوص که آیا ممکن است به علت شرایط جوی باشد، نیز گفت: پس از آنکه پرواز نیز انجام شد بازهم دلیل تاخیر پرواز اعلام نشد و اگر شرایط جوی علت این تاخیر بود قطعا براحتی اعلام می کردند.
در همین رابطه خانم طاهری مسئول اطلاع رسانی ایارن ایر در پاسخ به سوالات خبرنگار «یوپنا» در خصوص تاخیر صورت گرفته پاسخ صریحی نداد و بیان داشت: ممکن است این موضوع به علت شرایط جوی بوده باشد و حتما به مسافران اعلام کرده اند و بهتر است از سازمان هواپیمایی در این خصوص جویا شوید!
همچنین وی در خصوص پذیرایی از مسافران نیز گفت: مگر می شود انجام نشده باشد!
در همین رابطه با بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی و کشوری تماس گرفتیم که مسئول پاسخگویی ابراز داشت: باید شکایت بصورت مکتوب ثبت شود تا پاسخ داده شود.
وی افزود: روز گذشته به دلیل شرایط جویشکایات متعددی از تاخیر پروازها داشتیم و با توجه به مسیر پروازی وضعیت پروازها نیز متفاوت است، اما درباره تاخیر ۸ ساعته پروزا ایران ایر باید مکاتبه کتبی صورت گیرد تا پاسخ داده شود.