دلیل عجیب تاخير ۶ ساعته پرواز تهران – بندرعباس/ کاپیتان در ترافیک است! (+تصویر)
دلیل عجیب تاخير ۶ ساعته پرواز تهران – بندرعباس/ کاپیتان در ترافیک است! (+تصویر)

گروه اجتماعی – روز گذشته (سه شنبه) پرواز تهران – بندرعباس هواپیمایی ایران ایر حدود ۶ ساعت با تاخیر انجام شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، این پرواز که قرار بود ساعت ۱۶ و ۴۰ از فرودگاه مهرآباد به مقصد بندرعباس انجام شود با ۶ ساعت تاخیر همراه بود و سرگردانی مسافران را با خود […]

گروه اجتماعی – روز گذشته (سه شنبه) پرواز تهران – بندرعباس هواپیمایی ایران ایر حدود ۶ ساعت با تاخیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، این پرواز که قرار بود ساعت ۱۶ و ۴۰ از فرودگاه مهرآباد به مقصد بندرعباس انجام شود با ۶ ساعت تاخیر همراه بود و سرگردانی مسافران را با خود به همراه داشت.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ما گفت: علیرغم تاخیر ۶ ساعته این پرواز، اطلاعی از دلیل این تاخیر به ما ندادند و حتی مشخص نشد دقیقا عامل این تاخیر چه بوده است.

وی با انتقاد از عدم ارائه توضیحات از سوی شرکت های هواپیمایی در زمان لغو و تاخیر پروازها ابراز کرد: عوامل متعددی برای تاخیر پرواز شنیده می شد و حتی بیان شد خلبان در ترافیک اتوبان همت مانده است و دیر به پرواز می رسد!

وی در این خصوص که آیا ممکن است به علت شرایط جوی باشد، نیز گفت: پس از آنکه پرواز نیز انجام شد بازهم دلیل تاخیر پرواز اعلام نشد و اگر شرایط جوی علت این تاخیر بود قطعا براحتی اعلام می کردند.

photo_2016-12-28_09-03-21

در همین رابطه خانم طاهری مسئول اطلاع رسانی ایارن ایر در پاسخ به سوالات خبرنگار «یوپنا» در خصوص تاخیر صورت گرفته پاسخ صریحی نداد و بیان داشت: ممکن است این موضوع به علت شرایط جوی بوده باشد و حتما به مسافران اعلام کرده اند و بهتر است از سازمان هواپیمایی در این خصوص جویا شوید!

همچنین وی در خصوص پذیرایی از مسافران نیز گفت: مگر می شود انجام نشده باشد!

در همین رابطه با بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی و کشوری تماس گرفتیم که مسئول پاسخگویی ابراز داشت: باید شکایت بصورت مکتوب ثبت شود تا پاسخ داده شود.

وی افزود: روز گذشته به دلیل شرایط جویشکایات متعددی از تاخیر پروازها داشتیم و با توجه به مسیر پروازی وضعیت پروازها نیز متفاوت است، اما درباره تاخیر ۸ ساعته پروزا ایران ایر باید مکاتبه کتبی صورت گیرد تا پاسخ داده شود.