واکنش سازمان هواشناسی به ممنوع التصویری کارشناس تلویزیونی
واکنش سازمان هواشناسی به ممنوع التصویری کارشناس تلویزیونی

رئیس روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور هر گونه تماس از بدنه دولت و وزارت راه مبنی بر ممنوع التصویر شدن کارشناس تلویزیونی این سازمان را به شدت تکذیب کرد.

13951013000467_photoa-1رئیس روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور هر گونه تماس از بدنه دولت و وزارت راه مبنی بر ممنوع التصویر شدن کارشناس تلویزیونی این سازمان را به شدت تکذیب کرد.
زینب فلاح در گفت و گوی با خبرنگار خبرگزاری یوپنا، ضمن تکذیب ممنوع التصویر شدن امیر سرکرده؛ کارشناس بخش خبری این سازمان در خصوص عدم حضور وی در بخش های خبری بعدی گفت: کارشناسان بخش خبر، نیروی این سازمان بوده و پس از هر بخش تلویزیونی مأمور به گذراندن شیفت سازمانی خود هستند.
رئیس روابط عمومی سازمان هواشناسی همچنین تأکید کرد: تاکنون هیچ گونه تماسی از بدنه دولت و یا وزارت راه مبنی بر اعمال فشار برای ممنوع التصویر شدن این کارشناس صورت نگرفته و مطالب منتشر شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی شایعه ای بیش نیست.
وی تصریح کرد: سازمان هواشناسی مرکزی علمی است و در راستای وظایف و تخصص خود به فعالیت مشغول است.
فلاح در پایان با بیان این که این سازمان هیچ رویکرد سیاسی ندارد و به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایمان دارد، اذعان داشت: صحبت های مطرح شده از سوی آقای سرکرده در بخش خبری مذکور صرفاً نظرات شخصی ایشان بوده است.

 

گفت و گو: میثم خاکپور