آتش نشانی چندین کشور از جمله ایرلند، آمریکا، کانادا و کالرویناى شمالى با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

آتش نشانی چندین کشور از جمله ایرلند، آمریکا، کانادا و کالرویناى شمالى با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

به گزارش یوپنا به نقل از خبرآنلاین، در پی وقوع حادثه تلخ پلاسکو و جان باختن چند تن از آتش نشانان ایرانی در زیر آوار آتش نشانان سراسر جهان با حادثه دیدگان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

مسئولان و نمایندگان آتش نشانی شهر دوبلین پایتخت ایرلند روز جمعه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوبلین و تقدیم دسته گل، با ملت ایران و خانواده های قربانیان حادثه ساختمان پلاسکو، ابراز همدردی کردند.

جان رایلی به نمایندگی از جامعه آتش نشانی ایرلند اعلام کرد: پیام تسلیت، همدردی و همبستگی ما را به آتش نشانان ایرانی برسانید. آتش نشانان ایرانی در حادثه ساختمان پلاسکو، شجاعت و از خودگذشتگی خود را به خوبی نشان داده و باعث نجات بسیاری از مردم گرفتار در حادثه شده اند. ما ضمن اعلام همبستگی مجدد با همتایان خود در ایران، یاد قربانیان آتش نشانی را گرامی داشته و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی می کنیم.

مسئولان و نمایندگان آتش نشانی شهر دوبلین همچنین در دفتر یادبود سفارت، مراتب همدردی خود را درج و امضاء کردند.

محمد علی اسکندری کاردار موقت ایران در دوبلین نیز ضمن قدردانی از حضور آتش نشانان ایرلندی در سفارت، مراتب تشکر و قدردانی مردم ایران را از این ابراز همدردی و همبستگی اعلام کرد.

آتش سوزی ساختمان پلاسکو و فرو ریختن آن، طی دو روز گذشته در رسانه های گروهی ایرلند و نیز انگلیس بازتاب گسترده ای داشته است.

یک  آتش نشان آمریکایی در پیامی توییتری با آنش نشانان ایرانی ابراز همدردی کرد. او در توییتر حود با انشار عکسی نوشت: رای برادرانمان در ایران دعا کنید.  شما میتوانید درد را در این عکس ها حس کنید …

آتش نشان های کانادایی نیز با آتش نشان های ایرانی ابراز همدردی کردند.

 ايستگاه آتشنشانى كالرويناى شمالى نیز با ⁧ آتش نشان هاى پلاسکو ابراز همدردی کردند.