امید راست گریان افراطی اروپا بعد از ترامپ بیشتر شد
امید راست گریان افراطی اروپا بعد از ترامپ بیشتر شد

رهبر ناسیونالیست افراطی فرانسه در جمع رهبران هم فکرش از سراسر اروپا در آلمان ابراز امیدواری کرد که در پی بریگزیت و انتخاب شخصی چون ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا، تغییرات شگرفی در قاره اروپا به وقوع می‌پیوندد.

مارین لوپنرهبر ناسیونالیست افراطی فرانسه در جمع رهبران هم فکرش از سراسر اروپا در آلمان ابراز امیدواری کرد که در پی بریگزیت و انتخاب شخصی چون ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا، تغییرات شگرفی در قاره اروپا به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش یوپنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مارین لوپن، رهبر ناسیونالیست افراطی فرانسه در جمع رهبران ناسیونالیست اروپا در کوبلنز آلمان گفت که جهان با تولد یک نظم جدید روبه‌رو است.

وی ادامه داد: این تغییرات در جهان ضربه‌ای برای پیکره نظم‌ها و قوانین قدیمی و فرسوده است و این تاثیر دومینووار در سراسر جهان به چشم می‌خورد.

لوپن مدعی شد که ۲۰۱۶ سالی بود که مردم در جهان آنگلوساکسون بیدار شدند. در سال ۲۰۱۷ این شانس وجود دارد که مردم در قاره اروپا به این جنبش بپیوندند.

“گرت ویلدرز”، رهبر حزب راست افراطی هلند موسوم به “آزادی” نیز از اظهارات و دیدگاه لوپن استقبال و حمایت کرد و گفت: دیروز انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا را شاهد بودیم و امروز در کوبلنز گردهم آمده‌ایم و فردا هم اروپای نوین را خواهیم داشت.

وی که انتظار می‌رود در انتخابات پارلمانی ۱۵ مارس ۲۰۱۷ در هلند پیشرو باشد مدعی شده که ورود خیل عظیم مهاجران به اروپا این قاره را ناامن کرده و کشورهای اروپایی را در بحران شدیدی قرار داده است./ایسنا