روحانیون و ائمه جماعات؛ سرمایه های مذهبی و اعتمادی ملت
روحانیون و ائمه جماعات؛ سرمایه های مذهبی و اعتمادی ملت

نشست صميمانه مديران شهري با روحانيون و ائمه جماعات با حضور معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو تهران و با موضوع “تمركز فعاليت هاي فرهنگي با محوريت مساجد” و “تشريح طرح جهاد مهرباني” و سامانه حامي برگزار شد.

نشست صميمانه مديران شهري با روحانيون و ائمه جماعات با حضور معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو تهران و با موضوع “تمركز فعاليت هاي فرهنگي با محوريت مساجد” و “تشريح طرح جهاد مهرباني” و سامانه حامي برگزار شد.


به گزارش یوپنا به نقل از گزارش روابط عمومی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دو تهران، مسعود خسروي، در اين نشست با تأكيد بر اهميت نقش روحانيون در ترويج شعائر ديني و انقلابي و ارتقاي فرهنگ شهروندي اظهار داشت: مسجد محور فعاليت هاي فرهنگي محله است و روحانیون نقش ارزنده ای را در مساجد و جامعه ایفا می نمایند که با توجه به اهميت اين رسالت مهم و ضرورت ارتقاء روزافزون كارآمدي دين در اداره جامعه و دريافت عميق تر از اصول و ارزش هاي اسلامي اين جايگاه مهم و ارزشي، نقش بسيار مؤثري را در راهنمايي جوانان و مردم دارند.
وي در ادامه افزود: برپايي جلسات هم انديشي به طور منظم با روحانيون معزز در جهت تدوين و اجراي برنامه¬هاي شاخص مديريت شهري با محوريت مساجد كمك مؤثري در مسير تحقق اهداف اسلامي خواهد بود.
مسعود خسروي همچنين در اين نشست با ارائه توضيحاتي در خصوص طرح جهاد مهرباني و سامانه حامي، به ابعاد مختلف اين طرح ارزشي پرداخته و از روحانيون و ائمه جماعات جهت همكاري و همياري در راستاي انجام اين طرح مهم دعوت به عمل آورد.
در پايان معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه ۲ از حضور آنها در اين نشست تقدير و قدرداني نمود.