دانشجویان دانشگاه پیام نور، بهترین و باسوادترین دانشجویان جامعه دانشگاهی
دانشجویان دانشگاه پیام نور، بهترین و باسوادترین دانشجویان جامعه دانشگاهی

مراسم پرشور جشن انقلاب در دانشگاه پیام نور استان قم با حضور عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صبح دیروز با حضور عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه شهر پردیسان ،ریاست دانشگاه پیام نور استان قم و دیگر مسئولان استانی ، اساتید،کارکنان و  حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکزقم برگزار شد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مراسم گفت:نظام اسلامی ایران در شرایط بسیار قدرتمندی است و این مهم ثمره خون شهدا و هدایت های حضرت امام خمینی (ره) و بعد از ایشان تدبیر و رهبری حضرت امام خامنه ای مد ضله العالی است
امیرآبادی افزود: ما میراث دار انقلابی هستیم که برای آن زحمات فراوانی کشیده شده است و باید برای حفظ آن تمام تلاش خود را بکار گیریم و اگر امروز جوانان ما در خارج از مرزهای ایران اسلامی جانفشانی می کنند ،بدانید که از نظام اسلامی دفاع میکنند و شهدای مدافع حرم در مظلومیت کامل و عاشقانه قدم در این راه می گذارند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی واستاد باسابقه دانشگاه پیام نوراستان قم با بیان اینکه ما در قبال این انقلاب که خون های زیادی برای آن ریخته شده وظیفه ای مهم  داریم ، بیان کرد: صیانت  و پاسداری از انقلاب و فرهنگ انقلاب وظیفه همه طبقات نظام است و اگر فرهنگ و محتوای انقلاب حفظ شود این انقلاب ان شا الله بیمه خواهد بود.
امیر آبادی ضمن تاکید بر ضرورت مطالبه گری دانشجویان از مسئولین گفت: اگر دانشجو مطالبه گر باشد برخی نمی توانند از جایگاهی که مردم به آن ها داده اند سو استفاده کنند.
وی در پایان دانشجویان دانشگاه پیام نور را جز بهترین و باسوادترین دانشجویان جامعه دانشگاهی برشمرد و افزود: با توجه به آمار بالای قبولی دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقاطع ارشد و دکتری و کیفیت قابل قبول دانشگاه از مسئولین این دانشگاه انتظار داریم ضمن بالابردن هر جه بیشتر کیفیت تحصیلی ، تسهیلاتی را برای دانشجویان در جهت عدم فشار اقتصادی به دلیل شهریه دریافتی در نظر بگیرند.
 حجت الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه شهر پردیسان نیز در این مراسم با بیان معنا و مفهوم طلوع فجر گفت: همه ما باید بدانیم فجر یعنی رهایی از تاریکی و انقلاب اسلامی ایران نیز نمونه از طلوع فجر است که با جانفشانی شهدا ورهبری امام راحل (ره) به بار نشست و بحمدالله تا به حال با اقتدار در مقابل تمام ظلم ها ایستاده است.
 حجت الاسلام والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران و ثمرات آن حاصل مجاهدت های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است.
در این مراسم از دانشجویان نخبه و فعال فرهنگی و ورزشی و قرآنی با حضور جناب آقای امیرآبادی عضو محترم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،دکتر حسینی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان قم و دکتر شیخ الاسلامی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم تقدیر شد.
 در پایان این مراسم طی برگزاری مسابقه و قرعه کشی، به سی نفر از شرکت کنندگان جایزه نقدی و  کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.
IMG_1459 IMG_1468
IMG_1480
IMG_1496
IMG_1590
IMG_1603