ششمین جلسه هیأت امناء مجمع خیرین منطقه دو با حضور خیرین و روسای موسسات خیریه منطقه دو با هدف جمع بندی عملکرد خیریه های منطقه در سال ۹۵ و برنامه ریزی و تدوین برنامه های استقبال از بهار ۱۳۹۶ برگزار شد.

ششمین جلسه هیأت امناء مجمع خیرین منطقه دو با حضور خیرین و روسای موسسات خیریه منطقه دو با هدف جمع بندی عملکرد خیریه های منطقه در سال ۹۵ و برنامه ریزی و تدوین برنامه های استقبال از بهار ۱۳۹۶ برگزار شد.


به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دو شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو شهرداری تهران، با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس مأموریت و اهداف شهرداری تهران در راستای توانمندسازی و کمک به اقشار آسیب دیده و محرومین از طریق مشارکت های مردمی مجمع خیرین منطقه دو با برگزاری سلسله نشست های موضوعی، ضمن بررسی طرح ها و مسائل مختلف با مجموعه مدیریت شهری منطقه دو شهرداری تهران، نسبت به مشارکت در طرح های تدوین شده اجتماعی توسط شهرداری تهران نیز اقدام می نمایند.
مسعود خسروی با اشاره به نتایج مثبت مشارکت سازمان های مردم نهاد خاطر نشان کرد: نقش سمن ها (سازمان های مردم نهاد) در مداخلات اجتماعی موثر و حمایت مالی آنها از طرح های پیشنهادی شهرداری تهران در راستای توانمندسازی اقشار آسیب دیده و محروم، نقشی ارزشی و دارای تاثیر بوده و تا کنون بسیاری از طرح های حمایتی منطقه ۲ توسط مجمع خیرین حمایت و اجرا شده است.
وی در پایان گفت: ارتقای مشارکت های اجتماعی، هدف بلندی است که مدیریت شهری آن را باور دارد و معتقد است که به واسطه آن می تواند جامعه را توانمند نماید.