كاشت بيش از ۸۰۰ هزار اصله نهال به مناسبت ايام درختكاري در منطقه دو شهرداري تهران توسط شهروندان، دانش آموزان، مديران شهري، خانواده معظم شهدا و توانيابان در فضاهاي مختلف انجام شد.

كاشت بيش از ۸۰۰ هزار اصله نهال به مناسبت ايام درختكاري در منطقه دو شهرداري تهران توسط شهروندان، دانش آموزان، مديران شهري، خانواده معظم شهدا و توانيابان در فضاهاي مختلف انجام شد.
به گزارش يوپنا به نقل از روابط عمومي معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه دو تهران، طرح “يك عالمه درخت” امسال با جديت و احساس مسئوليت نسبت به اهداف مهم زيست محيطي و اقدام پايدار براي كاهش انواع آلاينده ها و تحقق محيطي دلپذير براي زندگي شهروندان در دو محور محلات مناطق و كمربند جنوبي شهر تهران اجرا شد و خوشبختانه در اجراي اين طرح مديريت شهري منطقه دو شهرداري تهران به همت معاونت خدمات شهري و شهرداران نواحي نه گانه خوش درخشيد.
مسعود خسروي؛ معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه ۲ در اين باره اظهار داشت: در طي اجراي ده روزه اين طرح مثبت و فراگير، همه شهروندان از اقشار مختلف شركت نموده و اين الگوي مثبت و برجسته زيست محيطي با مشاركت عموم شهروندان منطقه دو به منصه ظهور گذاشته شد.
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو شهرداري تهران با اشاره به ارائه بيش از ۸۰۰ هزار اصله نهال در طول اجراي اين طرح به شهروندان، مدارس و محلات افزود: برنامه هاي متعددي در سطح منطقه  دو با حضور مديران شهري، خانواده هاي معظم شهدا، دانش آموزان و معلمان، توانيابان و ايثارگران برگزار شد و بيش از ۸۰۰ هزار اصله نهال در مكانهاي مشخص شده كاشت شد.
وي همچنين خاطر نشان كرد: كاشت نهال توسط شهر در منطقه و معاونين و مديران شهري در خيابان كوهستان منطقه فرحزاد، كاشت نهالهاي دوستي با حضور توانيابان منطقه و مديران موسسات خيريه توانيابان، درختكاري با حضور همسران و مادران شهدا، برگزاري كلاسهاي آموزشي مراقبت از گل و گياه و كاشت گياهان در سطح مدارس و برپايي اين آيين در مدارس مقاطع مختلف از جمله برنامه هاي اجرا شده در اين ايام بود.
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو در پايان با ابراز اميدواري تداوم اين آيين در تمام ايام سال تأكيد و خاطر نشان كرد:
با وجود معضلات پيچيده زيست محيطي شهر تهران يكي از گامهاي اساسي در جهت حل اين مسائل، كاشت درخت و افزايش و تقويت ريه هاي تنفسي شهر است كه اميد آن داريم با همت جمعي در اين مسير، اقدامات مثبتي را انجام دهيم.