نشریه دانشجویی ابوشهر دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر موفق شد از بین ۴ هزار و ۵۳ نشریه، به مرحله نهایی جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور راه یابد. به گزارش یوپنا، نشریه دانشجویی ابوشهرمربوط به دانشجویان هنر و معماری دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر توانست با کسب امتیاز های لازم به بخش سوم و نهایی جشنواره […]

نشریه دانشجویی ابوشهر دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر موفق شد از بین ۴ هزار و ۵۳ نشریه، به مرحله نهایی جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور راه یابد.

به گزارش یوپنا، نشریه دانشجویی ابوشهرمربوط به دانشجویان هنر و معماری دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر توانست با کسب امتیاز های لازم به بخش سوم و نهایی جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور راه یابد.

در این جشنواره ۴ هزار و ۵۳ نشریه از کلیه دانشگاه‌های کشور شرکت کرده بودند که در مرحله اول ۶۶۰ نشریه به مرحله دوم راه یافته بودند که از دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر دو نشریه علمی تخصصی ابوشهر و شهر فردا مربوط به دانشجویان رشته هنر و معماری این دانشگاه نیز از جمله ره‌یافتگان این بخش بودند.

در مرحله دوم نیز  نشریه ابوشهر به سردبیری جلال محمدی باغملایی به مرحله سوم و  نهایی راه یافت که در این مرحله با نشریاتی از دانشگاه های تهران، شیراز، مشهد، دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی، دانشگاه تبریز، دانشگاه اصفهان ودانشگاه  علامه طباطبایی به رقابت خواهد پرداخت.