حضور قهرمان کشوری کاراته در دانشگاه پیام نور استان قم
حضور قهرمان کشوری کاراته در دانشگاه پیام نور استان قم

زینب آقازیارتی فراهانی، قهرمان کاراته کشوری در گفتگو با خبرنگار یوپنا گفت: از اینکه دانشجوی دانشگاه پیام نور شدم بسیار خوشحالم و به این حضورم افتخار می کنم و امیدوارم بتوانم در این دانشگاه به نوبه خودم تاثیر گذار باشم. وی ضمن معرفی و تشریح فعالیتهای ورزشی سال های اخیر خود اظهار کرد: من متولد […]

زینب آقازیارتی فراهانی، قهرمان کاراته کشوری در گفتگو با خبرنگار یوپنا گفت: از اینکه دانشجوی دانشگاه پیام نور شدم بسیار خوشحالم و به این حضورم افتخار می کنم و امیدوارم بتوانم در این دانشگاه به نوبه خودم تاثیر گذار باشم.


وی ضمن معرفی و تشریح فعالیتهای ورزشی سال های اخیر خود اظهار کرد: من متولد سال ۱۳۷۸ استان قم هستم و از اوایل نوجوانی علاقه زیادی به ورزش های رزمی داشتم ولی از سال ۱۳۹۲ بصورت حرفه ای رشته کاراته سبک شوتوکان را زیر نظر سرکار خانم عبادی آغاز کردم و بحمدالله توانستم در مدت کوتاهی پیشرفت قابل ملاحظه ای در این سبک بدست بیاورم و در مرداد ماه امسال (۱۳۹۶)حکم کمربند قهوه ای این رشته را کسب کردم .
آقازیارتی فراهانی یکی از دلائل انتخاب دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل شرایط بسیار خوب غیر حضوری عنوان کرد و افزود: دانشگاه پیام نور خوبی های زیادی دارد ولی آن دلایلی که مرا به این دانشگاه متمایل و راغب کرد شرایط غیر حضوری تحصیلی،شهریه کم،تسهیلات ورزشی خوب و کثرت رشته های تحصیلی این دانشگاه بود.
شایان ذکر است خانم آقازیارتی دانشجوی ترم اولی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نورخلجستان قم است و دارای احکام قهرمانی کشوری، من جمله مقام اول سبک شیتوریو کوبه اوزاکا در کمربند آبی رشته کومینه در مرداد ماه سال ۹۶ و مقام اول سبک شوتوکان ski در کمربند قهوه ای رشته کومینه در شهریور ماه سال جاری می باشد.