رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از رونمایی ۱۵ محصول جدید این پارک در روز فناوری مصادف با سوم دی ماه خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از رونمایی ۱۵ محصول جدید این پارک در روز فناوری مصادف با سوم دی ماه خبر داد.
به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، عباس زارعی‌هنزکی گفت: امسال در روز فناوری علاوه بر رونمایی از ۱۰ محصول جدید پنل تجاری سازی را با حضور سرمایه گذاران برگزار می‌کنیم.

زارعی‌هنزکی در ادامه افزود: ۱۵ محصول جدید پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حوزه آی تی و آی سی تی می‌باشد که برای این روز از معاون اول رئیس جمهور جهانگیری و ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور، وزیر علوم و رئیس دانشگاه تهران دعوت کرده ایم.

وی در خصوص گردش مالی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: در سال ۹۵ تا ۹۶ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان گردش مالی پارک بوده است که با دارایی ۶۰۰ میلیارد تومانی توانستیم ۶۰۰ محصول را مدیریت کنیم و ۲۰۰۰ کارآفرینی داشته باشیم بر همین اساس سه محصول ثبت اختراع بین المللی شده اند و ۱۴ محصول نیز ثبت اختراع داخلی هستند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تصریح کرد: حدود یک و نیم میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح‌های نوآور نیز انجام شده است و امسال پیش بینی می‌کنیم که این ۱۵ محصول جدید بتوانند ۱۰ میلیارد تومان قرارداد را از آن خود کنند.

زارعی‌هنزکی در پایان از برگزاری نشست “روز فناوری”در تاریخ سوم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران خبر داد.