سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۶هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه سال ۱۳۹۶دریافت کرده‌اند ، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

کلیه مشمولان فوق، موظف هستند روز شنبه دوم دی ماه، در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شایان ذکر است: مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.