خبر خوش رئیس هلال احمر برای بازنشستگان/ استفاده از کمک های فکری این قشر
خبر خوش رئیس هلال احمر برای بازنشستگان/ استفاده از کمک های فکری این قشر

دکتر پیوندی بر استفاده از تجربه‌های بازنشستگان جمعیت هلال احمر و رسیدگی به امور جاری آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا؛ در دیدار هیئت مدیره کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر با رئیس جمعیت هلال احمر که دوشنبه، یازدهم دی ماه، در تهران برگزار شد، دکتر پیوندی اعتبار هلال احمر را به واسطه خدمت بازنشستگان آن دانست که با تمام توان خویش حرمت جمعیت هلال احمر را تشکیل دادند و باعث جایگاه خوب هلال احمر بین مردم شدند.

وی بر استفاده از تجربه‌های بازنشستگان تاکید کرد و خطاب به هیئت مدیره کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر گفت:”خوشحالم که تشکل منسجمی دارید و کارها را از روی دل انجام می‌دهید و خوشحال می‌شوم از تجربه‌های بازنشستگان هلال احمر در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.”

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین بازنشستگان این نهاد را ذخایر آن دانست که در زمان‌های بحران و غیربحران باید از کمک‌های فکری آنان که حاصل تجربه‌شان است، استفاده شود.

دکتر پیوندی بر رسیدگی به امور جاری بازنشستگان و رفع کمبودهای کانون بازنشستگان هلال احمر تاکید کرد و افزود اگر هم این موضوع در چارچوبی تعریف نشده است باید در عمل تجلی پیدا کند.

وی از پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان استقبال کرد و خواستار انتقال این موارد به رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر شود.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از حضور و تلاش‌های بازنشستگان هلال احمر در امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه قدردانی کرد.

در این نشست، حسین‌علی رستکاری رئیس هیئت مدیره و محمدجعفر نورمحمدی مدیرعامل کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر گزارشی از اقدام‌های این کانون ارائه کردند و اعلام شد که در دو سال گذشته با همکاری یکی از بانک‌های کشور به ۴۰۰ نفر از بازنشستگان هلال احمر وام اعطا شده است.