دکتر زمانی: دانشگاه پیام نور ظرفیت خوبی برای تعریف اکوسیستم پژوهشی و فناوری دارد
دکتر زمانی: دانشگاه پیام نور ظرفیت خوبی برای تعریف اکوسیستم پژوهشی و فناوری دارد

دکتر محمد رضا زمانی گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های خوبی به منظور تعریف یک اکوسیستم در مباحث پژوهش، فناوری و نوآوری است تا بتواند در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی مثمر ثمر باشد.

به گزارش یوپنا، دکتر محمدرضا زمانی در مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی کارآفرینی  دانشگاه پیام نور (استارتاپ تولید محتوای دیجیتال) با بیان این مطلب که دانشگاه پیام نور با در اختیار داشتن ۴ هزار عضو هیئت علمی در ۵۰۰ مرکز دانشگاهی در سراسر کشور دارای پتانسیل خوبی در جهت بحث مهارت آموزی در اختیار دارد، اظهار داشت: این دانشگاه به راحتی می تواند در حوزه های پژوهشی، فناوری و نوآوری فعالیت داشته و یاری رسان بخش های دیگر جامعه باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه تصریح کرد: با توجه به روند کاهشی دانشجو و پتانسیل نیروی انسانی عظیمی که در دانشگاه وجود دارد، تصمیماتی اتخاذ شده تا ضمن برنامه ریزی در بخش های مختلف پژوهش، فناوری و نوآوری به برگزاری استارتاپ ها پرداخته و با بهره گیری از ظرفیت ها به شکوفائی هر چه بیشتر پارک های علم و فناوری بپردازیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با بهره گیری از امکانات دانشگاه پیام نور در راستای توسعه برنامه های مهارت آموزی در بخش های مختلف کشور و همچنین مباحث مربوط به بین المللی شدن دانشگاه، بتوانیم در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری، اکوسیستمی تعریف کنیم تا نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح کشورهای منطقه و بین الملل مثمر ثمر باشیم.

گفتنی است مراسم اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانشگاه پیام نور در حوزه تولید محتوای دیجیتال،  امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر محمد رضا زمانی؛ رئیس دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

خبرنگار: مریم سن شناس