مراسم اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانشگاه پیام نور برگزار شد
مراسم اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانشگاه پیام نور برگزار شد

مراسم اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانشگاه پیام نور در حوزه تولید محتوای دیجیتال امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش یوپنا، اختتامیه اولین رویداد ملی کارآفرینی دانشگاه پیام نور (استارتاپ تولید محتوای دیجیتال) امروز با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد.

این استارتاپ با اهدافی چون شناسایی و جذب کارآفرینان بالقوه و نوپا در مراکز دانشگاهی، شکل‌گیری و توسعه‌ی زیست‌بوم کارآفرینی، حمایت مادی، آموزشی و معنوی از صاحبان ایده و محصول و همچنین هدایت و ایده‌ها در مسیر تجاری‌سازی ششم تا هشتم شهریورماه سال جاری در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

بر اساس گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، ۵۴۳ طرح اولیه به دبیرخانه این رویداد ارسال و از این تعداد، ۳۴ طرح به مرحله بعد راه یافتند و پس از بررسی نهائی طرح‌ها توسط داوران، ۱۱ طرح برگزیده و با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در مرکز شتابدهی دانشگاه پیام نور استقرار یافتند.

گفتنی است بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانشگاه پیام نور در حوزه تولید محتوای دیجیتال،  امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سازمان مرکزی این دانشگاه به کار خود پایان داد.

خبرنگار: میثم خاکپور