برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در دانشگاه پیام‌ نور همدان
برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در دانشگاه پیام‌ نور همدان

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در دانشگاه پیام‌ نور استان در ايام دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در دانشگاه پیام‌ نور استان در ايام دهه فجر خبر داد.

به گزارش یوپنا، صفی‌الله صفایی در همدان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه فجر در دانشگاه پیام‌نور استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران به دست ما رسیده است و باید به خوبی از آن صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی مردم نقش مهم و بسزایی در پیروزی انقلاب و روی‌کار آمدن جمهوری اسلامی داشت، خاطرنشان کرد: انقلاب ما چه در عرصه داخلی و چه عرصه جهانی دستاوردهای عظیمی را به همراه داشته است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان یکی از این دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی را گسترش علم و دانش در سطح جامعه و بالا رفتن جایگاه علمی ایران در جهان عنوان کرد و افزود: دهه فجر نماد انقلاب اسلامی است و باید برنامه‌هایی در شأن این دهه برگزار و جوانان را با انقلاب آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: همچنان‌که دانشگاهیان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند، امروز نیز باید پیشگام در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند که در این میان دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه ارزشی همواره در این راه گام موثر برداشته است.

صفایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور در دهه فجر گفت: نواختن صدای زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن، شرکت کارکنان و اعضای هیأت علمی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جلسه هیأت موسس کرسی آزاداندیشی با محوریت پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌های دانشگاه در این دهه خواهد بود.

وی دیدار با خانواده معزز شهید رنجبردار، برگزاری جشن انقلاب ویژه دانشجویان و کارمندان، آذین‌بندی محوطه دانشگاه با پرچم انقلاب، برگزاری ستاد دهه فجر و پخش سرودهای انقلابی را از دیگر برنامه‌های دانشگاه در این دهه برشمرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در دهه فجر یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها خواهد بود./فارس