اولین رویداد ایده کشاورزی در دانشگاه پیام نور پاکدشت برگزار می شود
اولین رویداد ایده کشاورزی در دانشگاه پیام نور پاکدشت برگزار می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری اولین رویداد ایده کشاورزی در دانشگاه پیام نور پاکدشت خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری اولین رویداد ایده کشاورزی در دانشگاه پیام نور پاکدشت خبر داد.

به گزارش یوپنا، علی جمشیدی با اعلام برگزاری اولین رویداد ایده کشاورزی اظهار داشت: با توجه به این که بخش کشاورزی از اساسی ترین نیازهای کشور است و شهرستان پاکدشت نیز یکی از مناطق استراتژیک استان تهران و کشوردر حوزه کشاورزی محسوب و محصولات این منطقه به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما درنظر داریم با رویکرد ارتباط با صنعت، سیاستهای دولت محترم و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم را محقق کنیم و به همین منظور با ایجاد فضای رقابتی در ایده پردازی سعی داریم تا اقدامی کاربردی در زمینه کشاورزی داشته باشیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به این که پژوهش حلقه مفقوده میان دانشگاه و صنعت است خاطر نشان کرد: اخیراً در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه برگزار شد از پژوهشگران محترم اعم از اساتید و دانشجویان درخواست کردیم تا پژوهش ها در راستای نیازهای جامعه و گشودن گره ای اقتصادی در حوزه تولید و صنعت باشد؛ چرا که اقتصادی مقاومتی ببه واسطه درون زایی محقق خواهد شد.
جمشیدی افزود: خوشبختانه در حوزه کشاورزی به همت رئیس دانشگاه پیام نور پاکدشت و اساتید اقدامات خوبی صورت گرفته و دانشجویان انجمن علمی مهندسی کشاورزی این دانشگاه هم در جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور مقام دوم را کسب کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار امیدواری کرد با برگزاری این قبیل برنامه ها و استخراج ایده های خوب و برتر در این حوزه، گام سودمندی در راستای خدمت بیشتر به این منطقه برداریم.
گفتنی است؛ اولین رویداد ایده کشاورزی در دانشگاه پیام نور پاکدشت در محورهای مهندسی آب و خاک، اقتصاد کشاورزی، دام، طیور و آبزیان، مهندسی بیوسیستم، بیوتکنولوژی گیاهی، گیاهان دارویی و معطر، اگرواکولوژی، گیاه پزشکی، صنایع غذایی و فرآوری، مهندسی فضای سبز، منابع طبیعی و محیط زیست، مدیریت و توسعه روستایی و صنایع دستی و گردشگری دهم اسفند ماه جاری برگزار می شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی http://teh-pakdasht.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.