بانوان ملي‌پوش و شاخص هندبال پیام نوری قم با تداوم درخشش خود در رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در مسابقات ۲۰۱۸ قهرماني غرب آسيا به ميدان مي‌روند.

به گزارش یوپنا،‎ الناز قاسمی و فاطمه خلیلی دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز قم که چهره‌های شاخص هندبال  در سال‌های اخیر هستند که در ترکیب تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم مدارج ترقی را سپری کرده و در تمام سطوح هندبال دختران و زنان ایران درخشیده‌اند و اکنون ملی‌پوشان این رشته نیز محسوب می‌شوند.

قاسمی و خلیلی که تقریبا در تمامی سطوح تیم‌های ملی نیز به میدان رفته‌اند و علاوه بر بازی‌ در لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی نیز بازی کرده‌اند، اکنون به عنوان ملی‌پوشان هندبال قم در مسابقات قهرمانی غرب آسیا حضور دارند.

این دو هندبالیست شاخص و موفق بانوان قم بعد از کناره‌گیری تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم از لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلیل مواجهه با مشکلات مالی، تصمیم به پیوستن به تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران گرفتند و اکنون بازیکنان کمکی در ترکیب نماینده ایران در مسابقات هندبال غرب آسیا محسوب می‌شوند.

این در شرایطی است که قهرمان فصل قبل پیکارهای لیگ برتر هندبال زنان ایران و یکی از رقبای سرسخت تیم هدف‌پویان جوان قم یعنی تیم شهید چمران لارستان نماینده ایران در مسابقات ۲۰۱۸ قهرمانی غرب آسیا محسوب می‌شود و در کشور اردن با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

تیم شهید چمران لارستان که به نمایندگی از ایران در دومین دوره مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا شرکت کرده تا دوم اسفند با حریفان رقابت می‌کند، در حالی که این تیم به ترتیب بازی‌هایی با تیم‌های هندبال زنان عراق، لبنان و قطر دارد و امروز مسابقه این تیم با قطر برگزار می‌شود.

بانوان هندبالیست قم در ترکیب تیم شهید چمران لارستان روز دوشنبه با این تیم برابر نماینده میزبان یعنی اردن به میدان می‌روند و بعد از استراحت روز اول اسفند ماه در روز چهارشنبه دوم اسفند با تیم سوریه دیدار می‌کنند تا تکلیف تیم‌های برتر این رقابت‌ها مشخص شود.