دانشگاه پیام نور در روند رو به رشد علمی استان تأثیر بسزایی داشته و این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در سطح استان با تربیت و آموزش تعداد بسیاری از جوانان بومی نقش موثری در توسعه استان داشته است.

به گزارش یوپنا مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پنجاهمین جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: بی شک وجود دانشگاه پیام نور در استان گیلان سبب توسعه و ارتقاء تحصیلات تکمیلی در استان شده است.
وی ادامه داد:دانشگاه پیام نور در روند رو به رشد علمی استان تأثیر بسزایی داشته و این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در سطح استان با تربیت و آموزش تعداد بسیاری از جوانان بومی نقش موثری در توسعه استان داشته است.
نماینده مردم شهرستان رشت ادامه داد: این توسعه علمی در سطح استان را به فال نیک گرفته و از هیچ کمکی در راستای توسعه و ارتقاء این دانشگاه مردمی فروگذار نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی کیفی و مورد استقبال خانواده های استان همواره مورد توجه است و باید این دانشگاه بزرگ در استان گسترش و توسعه یابد. وی همچنین افزود: اختصاص پژوهشگاه و بین المللی شدن دانشگاه پیام نور استان گیلان از جمله اهداف ما در سال ۹۷ می باشد.