آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در نوبت عصر روز سوم (یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه) سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در نوبت عصر روز سوم (یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه) سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش یوپنا، همزمان با سومین روز از سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، برنامه تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد؛ در این بخش از مدیران کل ادارات اوقاف و امور خیریه، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان قرآن و عترت اوقاف وارشاد، پنج حافظ کل قرآن کریم، چهار موسسه قرآنی و پنج مربی قرآن تجلیل شد.

براساس این گزارش در بخش موسسات قرآنی؛ موسسه قرآنی حضرت مهدی (عج) اصفهان، امیرالمومنین (ع) کاشان، جامعه‌القران‌الکریم شاهرود و نور طبس شهرستان درمیان از استان خراسان جنوبی به‌عنوان موسسات برگزیده گروه‌های چهارگانه معرفی شدند.
در بخش استانها؛ استانهای اصفهان، قم، خراسان جنوبی و گلستان به‌عنوان استانهای برگزیده گروه‌های چهارگانه و استان کرمانشاه با عنوان”شایسته تقدیر” معرفی شدند.
در بخش مربیان؛ خانمها معصومه عزیزی از خراسان رضوی، مرضیه اسدی از فارس، فاطمه فرسنگی از آذربایجان شرقی، حکیمه نصیری از مازندران و فاطمه ایرانمنش از کرمان معرفی شدند.
در بخش قران‌آموزان؛ مسعود اکبری از استان مرکزی، آتنا علینقی از تهران، مسعود داوودی از همدان، اعظم اکبری از قزوین و اعظم اسدی از تهران به‌عنوان قرآن‌آموزان برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم معرفی شدند.
همچنین از مدیران سه رسانه فعال در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم یعنی شبکه قرآن و معارف سیما، خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایکنا تجلیل به‌عمل آمد.
لازم به ذکر است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه سال ۹۶ با حضور ٢٤١ هزار نفر برای نخستین‌بار با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار شد.