معاون دانشگاه پیام نور کشور از تخفیف شهریه برای مقام آوران المپیاد سراسری دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، محمد هادی امین ناجی امشب در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ دانشجو و مربی از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشوردر این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: این تورنمنت فرهنگی ورزشی، به مدت پنج روز و در ۱۰ رشته ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تکواندو، دو و میدانی، کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، در خصوص شرایط میزبانی آبادان در این رقابت‌ها، تصریح کرد: خوشبختانه متولیان ورزش و شهر آبادان همکاری خوبی با ما داشتند و کمال همکاری را برای برگزاری این مسابقات با ما انجام شد، از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند نیز، در جهت واگذاری سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان تشکر داریم.

ناجی عنوان کرد: سعی داریم در این المپیاد، ضمن حضور یافتن دانشجویان در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس با فضای معنوی این منطقه و عملیات‌های انجام شده در آن از نزدیک آشنا شوند.

وی در پایان با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای مقام آوران این دوره از رقابت‌ها، یادآور شد: تخفیف شهریه صددرصدی برای مقام اول و ۷۰ درصد برای مقام دوم و ۵۰ درصد برای مقام سوم عنوان شده است.