رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد سواری پراید با کامیون بنز باری در آزاد راه زنجان – قزوین ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش یوپنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه ساعت ۴:۳۰ بامداد روز جاری در خط جنوبی و در حدود ۷۰ کیلومتری این مسیر ارتباطی رخ داد.
وی اظهار داشت: در این حادثه، راننده و سرنشین جلویی خودروی سواری به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند و سه نفر از مصدومان نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان زنجان، علت این حادثه را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری ذکر کرد و افزود: خودروی سواری با قسمت عقب کامیون به شدت برخورد کرد و این حادثه تلخ را موجب شد.
شیرمحمدی به رانندگان خودروها توصیه کرد هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند چراکه اصرار بر رانندگی ممکن است حوادث تلخ و خونینی را رقم بزند.
به گزارش ایرنا از ابتدای شهریور جاری تا این لحظه، هشت نفر بر اثر وقوع سوانح رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان کشته و ۱۵ نفر نیز مصدوم شده اند.
در مجموع طی پنج ماه امسال (فروردین تا پایان مرداد ۱۰۵ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل وقوع تصادف رانندگی جان باختند که اغلب این سوانح نیز در آزادراه های زنجان – قزوین و زنجان – تبریز و به علت واژگونی اتفاق افتاده است.
استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.