به نظر می رسد برند هوآمی یکی از زیرمجموعه های برند شیائومی یک ساعت هوشمند جدید را در تاریخ ۱۷ سپتامبر معرفی خواهد کرد.

برند هوآمی، یکی از زیرمجموعه های شیائومی است که در حال حاضر مشغول توسعه ساعت هوشمند جدید سری Amazfit است.

شیائومی شرکت سازنده گوشی های هوشمند چینی است که روی برندهای کوچک زیادی سرمایه گذاری می کند که شامل برندهای اکوسیستم آن هستند. یکی از این برندها هوآمی است که اخیرا در هند با دو ساعت Amazfit bip و Amazfit Stratos به محبوبیت زیادی رسیده است.

ساعت های هوشمند مبتنی بر سلامت و تناسب اندام از رابط های کاربری اختصاصی استفاده می کنند که با انواع گوشی هماهنگ می شود. تیزر جدیدی که از این برند ارائه شده نشان می دهد که هوآمی به دنبال رونمایی ساعت های هوشمند جدید در تاریخ ۱۷ سپتامبر است. گفته می شود برند زیرمجموعه شیائومی ساعت های هوشمندی با سیستم عامل مخصوص به خود توسعه داده و ضمناً از بندهای هوشمندی رونمایی خواهد کرد که با قیمت ۵۰ الی ۲۰۰ دلار، قابلیت های متنوعی را در دسترس کاربران قرار می دهند.

 

این ساعت چه ویژگی هایی دارد؟
این تیزر که در یک توییت منتشر شده است علاوه بر محتوای تبلیغاتی که دارد، نشان می دهد که یک مدل مخصوص است که از فیلم جنجالی Avengers: The Infinity War الهام گرفته و قطعا هزینه بیشتری روی دست مشتریان خواهد گذاشت.

ساعت های سری amazfit در حال حاضر دارای چهار مدل به نام های Amazfit bip به قیمت ۵هزار و ۵۰۰ روپیه، amazfit stratos 16 هزار روپیه، amazfi pace به قیمت ۱۰هزار روپیه و Amazfit cor به قیمت ۴هزار روپیه است. این ساعت ها دارای نمایشگر مربعی با سنسور ضربان قلب، ردیاب GPS و … هستند که در برابر آب مقاوم بوده و دارای بندهای ۲۲ میلی متری قابل تعویض است. این ساعت ها از طریق آمازون در هند به فروش می رسند.

آخرین محصول این برند یعنی ساعت هوشمند Amazfit Bip را در ماه جولای اخیر معرفی کرد که درست مثل ساعت های برند Pebble، عمر باتری ۳۰ روزه را ارائه می دهند. این ساعت ها دارای یک صفحه نمایش خازنی، طراحی اسپورت مناسب و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر مانند گام شمار است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند دارای رزولوشن ۳۰۰ در ۳۲۰ پیکسل است که تصاویری با کیفیت و عمق بالا به شما نشان می دهد. شیشه محافظ این ساعت ها از نوع گوریلا کورنینگ است که خیال شما را بابت دوام راحت خواهد کرد. با این ساعت ها شما می توانید فعالیت های روزانه خود را بدون نیاز به نگرانی در خصوص هر نوع حرکت شدید پیگیری کنید.